اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌مقدم:

عملکرد سردار آخوندی در حوزه اجتماعی ستودنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا ضمن تقدیر از عملکرد سردار محمدعلی‌ آخوندی فرمانده سابق نیروی انتظامی هرمزگان گفت: هرمزگان در حال حاضر در بُعد ارتقای شاخص‌های امنیتی به پایداری و ثبات رسیده است.

عملکرد سردار آخوندی در حوزه اجتماعی ستودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم دقایقی پیش در حاشیه مراسم تودیع سردار محمدعلی آخوندی اظهار داشت: وی در حوزه اجتماعی و تعامل و آگاهی‌بخشی با سایر دستگاه‌ها توفقیات ارزنده‌ای داشته است که در نوع خود بسیار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به کارنامه سردار آخوندی در دوران فرماندهی وی بر نیروی انتظامی هرمزگان یادآور شد: سردار آخوندی یکی از فرمانده‌های و نیروهای قابل پلیس است که توانست در بسیاری از حوزه‌های دیگر نیز شاخص‌های مربوطه را با کمک نیروهای خود بهبود بخشد.

فرمانده انتظامی ناجا در این راستا ادامه داد: علی‌رغم مرزی بودن هرمزگان، امروز این استان از نظر شاخص‌های امنیتی با سایر استان‌های میانی و مرکزی کشور تفاوتی ندارد و این استان به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل شده است.

احمدی‌مقدم با اشاره به برنامه‌های ناجا در این استان افزود: تقویت مقابله با قاچاق مواد مخدر و مقابله با اتباع بیگانه از جمله مباحث مهم قابل پی‌گیری در استان هرمزگان است.

وی گفت: هم‌چنین ورود معتادان پر خطر از استان‌های دیگر نیز که سبب بروز سرقت‌ و جرم‌ می‌شود از دیگر مباحثی است که پلیس به طور جد برای مقابله با آن برنامه دارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول