اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص اعتبار 2.8 میلیارد دلاری صورت گرفت

اجرای 461 طرح میان‌دستی و پایین‌دستی در پتروشیمی ماهشهر

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار 2.8 میلیارد دلاری، 461 طرح میان‌دستی و پایین‌دستی در پتروشیمی ماهشهر در حال اجراست.

اجرای 461 طرح میان‌دستی و پایین‌دستی در پتروشیمی ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، سیدجعفر حجازی صبح امروز در حاشیه افتتاح سه طرح عظیم صنعتی پتروشیمی ماهشهر که به ‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه صورت گرفت، اظهار کرد: دشمن بعثی و متحدانش به‌ واسطه مقاومت، ایثارگری و جانفشانی‌های جوانان ایران زمین در دوران هشت سال دفاع مقدس به زانو درآمدند و به ناتوانی خود نیز اعتراف کردند.

وی افزود: امروز جوانان ما در همه عرصه‌ها در حال تلاش جدی برای شکست دشمنان نظام، انقلاب و اسلام هستند.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به ماهشهر خاطرنشان کرد: این سومین سفر رئیس جمهور برای افتتاح پروژه‌های پتروشیمی ماهشهر در چند سال اخیر از سال 86 تاکنون بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهور برای اجرای طرح‌های میان‌دستی و پایین‌دستی تاکنون اقدامات مطلوب و خوبی در زمینه صنعت پتروشیمی ماهشهر صورت گرفته است.

حجازی با بیان اینکه در مجموع 461 طرح با اعتبار 2.8 میلیارد دلار در پتروشیمی ماهشهر انجام گرفته است، افزود: در صنایع پایین‌دستی با تأمین اعتبارات از محل بانک‌های محلی، 180 طرح با پیشرفت فیزیکی 20 تا 30 درصد در منطقه اجرایی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در صنایع میان‌دستی تاکنون 20 طرح در بانک صنعت و معدن به تصویب رسیده و آماده اجرا هستند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات مطلوب برای اجرای طرح‌ها‌ی مذکور، اشتغال‌زایی مؤثری در منطقه ایجاد شده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم تا پایان دولت دهم شاهد شکوفایی این طرح‌ها و رونق و توسعه بیش از پیش استان خوزستان باشیم.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول