اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه افتتاح 3 طرح بزرگ صنعتی ماهشهر

احمدی‌نژاد: ظرفیت تولید پتروشیمی از 25 به 54.5 میلیون تن ارتقا یافت

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه‌های پتروشیمی ماهشهر گفت: امروز ظرفیت تولید پتروشیمی کشورمان از 25 میلیون تن در ابتدای دولت نهم به 54.5 میلیون تن ارتقا یافته است.

احمدی‌نژاد: ظرفیت تولید پتروشیمی از 25 به 54.5 میلیون تن ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر محمود احمدی‌نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح سه طرح بزرگ صنعتی پتروشیمی ماهشهر که با حضور هیئت همراه و جمعی از مسئولان شهری و استانی در منطقه صورت گرفت، اظهار کرد: در این ایام سال با حضور در این منطقه چند توفیق نصیب من شده است تا بتوانم به ملت بزرگ ایران اسلامی خدمت کنم.

وی افزود: یکی اینکه در آستانه سوم خرداد هستیم دیگری ماه رجب و در نهایت اینکه در سرزمین نورانی خوزستان توفیق حضور در بین گروهی از خادمان ملت ایران اسلامی را پیدا کرده‌ام.

رئیس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات خوب و مؤثری در صنعت پتروشیمی صورت گرفته است و ظرفیت تولید پتروشیمی از 25 به 54.5 میلیون تن رسیده یعنی دو برابر میزان پیشین که این امر حاکی از تلاش و خودکفایی کشورمان است.

*دشمنان به دنبال تصاحب منابع طبیعی ایران هستند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اضافه کرد: در آستانه سوم خرداد هستیم؛ در این حادثه مهم تاریخ‌ساز 30 سال قبل یک ملت مؤمن و موحد تحت مدیریت یک مرد الهی تک و تنها با دست خالی توانست همه دنیا را که علیه او بسیج شده بود، بشکند و به زانو درآورد؛ ملت مقاومی که تنها گناه آن ایجاد زمینه‌های توانمندی و ایستادن بر پاهای خود بود و می‌خواست دستش را جلوی دیگری دراز نکند.

وی گفت: در آن زمان همه قدرت‌های مادی حضور داشته و با هم متحد بودند.

رئیس جمهور گفت: در آن دوران با برنامه‌ریزی‌ یکی طرح جنگی می‌داد و دیگری سلاح، یکی قدرت‌های شیطانی‌اش را به اجرا می‌گذاشت و دیگری از روش سیاست و اقتصاد وارد عمل می‌شد؛ اما ملت ایران با درایت و رهبری ولایت ‌فقیه مقابل دشمنان ایستادند و آن‌ها را مجبور به شکست و عقب‌نشینی کردند.

وی با اشاره به اینکه همه انسان‌های متوکل به خدا در دوران جنگ تحمیلی پایدار در سنگرها ایستادند و دشمن را نابود کردند، گفت: امروز 30 سال از آن روز(سوم خرداد) گذشته اما هنوز آن ماجراها در حال تکرار است.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: ملت ما امروز قصد دارد قله‌های عزت را فتح کرده، استعدادهای خود را شکوفا و موجودیت خود را به اثبات برساند اما دشمنان و شیاطین نمی‌خواهند این ملت به اهداف متعالی خود دست یابد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب امروز به دنبال این هستند که نعمت‌ها و منابع طبیعی ایران را تصاحب کنند، اظهار کرد: امروز ملت ایران باید بیدارتر از گذشته مسیر پیشرفت و ترقی را بپیماید.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول