اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گنبدکاووس:

مناسب‎سازی مبلمان شهری باید فرهنگ شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: مناسب‎سازی مبلمان شهری باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

مناسب‎سازی مبلمان شهری باید فرهنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان نورمحمد جعفری بعد از ظهر امروز در جلسه مناسب‌سازی مبلمان شهری اظهار داشت: با وجود اینکه شهرستان گنبدکاووس رتبه اول استان را در مناسب‌سازی مبلمان شهری دارد اما هنوز کارهای زیادی برای رسیدن به وضعیت مطلوب وجود دارد که مدیران و مسئولان شهرستان باید انجام دهند.

وی با اشاره به موفقیت جوانان گنبدی در کسب افتخارات جهانی رشته والیبال نشسته در کسب عناوین جهانی و افتخارآفرینی معلولان و جانبازان کشور در رقابت‎های ورزشی پارالمپیک اذعان داشت: اگر شخصی از یک یا چند عضو به ظاهر معلول است اما خداوند توان و قدرت عضو از دست رفته را در سایر اعضای فرد قرار داده و در آفرینش عدالت را رعایت کرده است.

جعفری بر سرعت انجام پروژه مناسب‎سازی مبلمان شهری در خیابان طالقانی شرقی حد فاصل دادگاه انقلاب تا ابتدای بلوار دانشجو تاکید کرد و گفت: خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل فلکه انقلاب تا میدان فراغی نیز از طرف ستاد استانی در طرح مناسب‎سازی مبلمان شهری قرار گرفته که باید اجرایی شود.  

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تجارب موفق جهان و کشور در مناسب‎سازی مبلمان شهری می‌تواند به صورت بومی‌سازی شده در شهرستان گنبدکاووس اجرایی شود یادآور شد: پروژه‌های مناسب‌سازی مبلمان شهری باید در اعتبارات تملک‎ دارایی‎های دستگاه‎های اجرایی دیده شود.

وی نقش شهرداری و مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن را در زمینه مناسب‎سازی محیط ویژه برشمرد و گفت: در برنامه‌ریزی‎های شهری و روستایی به یقین باید توانایی افراد را در نظر گرفت زیرا همه انسان‎ها در معرض آسیب و نقص عضو یا بیماری و ناتوانی هستند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول