اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

سرعت مناسب‌سازی برای معلولان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: سرعت مناسب‌سازی برای معلولان ضروری است.

سرعت مناسب‌سازی برای معلولان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی صبح امروز در جلسه مناسب‌سازی محیط شهری برای معلولان که در سالن اجتماعات فرمانداری آزادشهر برگزار شد اظهار داشت: مناسب‌سازی مبلمان و تجهیزات شهری به منظور رفاه حال بیشتر معلولان جسمی حرکتی باید سرعت بیشتری بگیرد تا معلولان به هنگام تردد در سطح شهر و مراجعه به ادارات و اماکن عمومی با مشکل مواجه نشوند.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی برای مناسب‌سازی محیط شهری به منظور تردد راحت‌تر معلولان انجام شده که جا دارد از همکاری اداراتی که امکانات فوق را به وجود آوردند، تقدیر کنیم اما این به آن معنا نیست که فعالیت‌های انجام گرفته کافی است و نیازی به پیگیری و ساخت و سازهای مجدد متناسب با حال معلولان نیست.

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به نواقصی که در بعضی از فعالیت‌های انجام گرفته در این بخش وجود دارد اذعان کرد: مسئولان باید طرح و برنامه‌های خود را به صورت اصولی و استاندارد انجام بدهند تا در مرحله نخست شخص معلول قادر به استفاده از آن باشد و از طرفی هزینه‌هایی که انجام می‌شود به هدر نرود و نیاز به بازسازی مجدد نباشد لذا شایسته است از یک الگوی مناسب و استاندارد بهره ببرند.

مسلم نوروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر، ادارات و نهادهای دولتی و اماکن عمومی گفت: اداره بهزیستی آمادگی دارد با حضور کارشناسان ساخت و سازهایی که به منظور رفاه حال معلولان انجام می‌شود را کنترل و نظارت کند تا به استانداردها نزدیک‌تر باشد و بهترین بازدهی را داشته باشد.

در پایان مقرر شد فعالیت‌های نیمه‌تمام با سرعت و دقت بیشتری انجام بگیرد و یک‌سری اطلاع‌رسانی‌ها از امکانات ویژه معلولان با تابلو و علامت‌های ویژه نمایش داده شود تا همشهریان معلول و مسافران نوروزی که مشکل معلولیتی دارند برای دستیابی و استفاده از آن با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول