اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای احیای حقوق شهروندی معلولان صورت گرفت

مناسب‌سازی 32 درصد از فضا‌های اداری اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها 32 درصد از فضا‌های اداری موجود در سطح اصفهان مناسب‌سازی شده است و مناسب‌سازی 100 درصدی این اماکن باید در دستور کار تمام مسئولان قرار بگیرد.

مناسب‌سازی 32 درصد از فضا‌های اداری اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمدزاده پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جلسه کمیته مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد معلولان در سطح شهر اظهار داشت: از سال 1388 تاکنون موضوع مناسب‌سازی برای معلولان به صورت رسمی‌تر و فراگیر‌تر از گذشته در سراسر استان دنبال شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد سالمند و توان‌خواه در سطح شهر در حال افزایش است، اضافه کرد: تمام ادارات و مجموعه‌های موجود در سراسر استان برای تردد معلولان باید مناسب‌سازی شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از مشاوران مناسب‌سازی اجرای طرح‌های مناسب‌سازی را هدفمند می‌کند، تصریح کرد: در سطح اصفهان 45 هزار جانباز، 200 هزار معلول و بیش از 400 هزار سالمند بالای 60 سال وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام معلولان، جانبازان و سالمندان موجود در سراسر استان به خدمات عبور و مرور برای تردد خود در سطح شهر‌ها نیازمند هستند، ادامه داد: در حال حاضر تنها 32 درصد از فضا‌های اداری و 39 درصد از بانک‌های موجود در سطح اصفهان مناسب‌سازی شده است.

محمدزاده با اشاره به اینکه هم‌چنین طی دو سال گذشته مناسب‌سازی 42 درصد از معابر و مبلمان شهری اصفهان صورت گرفته است، بیان داشت: سال 91 باید مسئولان با تلاش مضاعف و عزم جدی خود در راستای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مناسب‌سازی در سطح شهر‌ها حرکت کنند.

وی افزود: استانداری اصفهان با تلاش جدی خود در راستای حمایت از معلولان و دفاع از حقوق این افراد به اجرای طرح‌های مناسب‌سازی می‌پردازد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول