اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی پارس‌آباد خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال جهت مناسب‌سازی فضا برای معلولان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی پارس‌آباد از اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار به منظور مناسب‌سازی فضا برای حضور معلولان در اجتماع خبر داد.

اختصاص 2 میلیارد ریال جهت مناسب‌سازی فضا برای معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر بصیرت پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیته مناسب‌سازی محیط شهری و اماکن عمومی پارس‌آباد اظهار داشت: معتقدیم معلولان باید در تمام عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور جدی داشته باشند و نباید با بهانه قراردادن نبود امکانات آنها را محروم از حضور در جامعه کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان پارس‌آباد زمینه برای مناسب‌سازی فضا، محیط و اماکن عمومی آماده است، افزود: در راستای رفاه حال معلولان و جانبازان امکانات خود را به کار گرفته‌ایم تا آنها را بهره‌مند از تمام امکانات شهری کنیم.

بصیرت با بیان اینکه در سال جاری 2 میلیارد ریال اعتبار برای مناسب‌سازی منازل معلولان در نظر گرفته شده، ابراز داشت: ما این اعتبار را برای تسهیل در زندگی این قشر در مناطق روستایی و شهری اختصاص دادیم تا معلولان ما کمترین مشکلی در رفت و آمد و حضور در اجتماع نداشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی پارس‌آباد با اشاره به قانون جامع حمایت از معلولان، از شهرداری خواست در صدور مجوز برای احداث ساختمان‌های دولتی موارد مناسب‌سازی را برای معلولان و جانبازان رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این نشست معاون فرماندار پارس‌آباد نیز اظهار داشت: نگاه ویژه دولت عدالت‌محور احمدی‌نژاد موجب کاهش مشکلات معلولان شده است.

ودود محمدی افزود: نیاز است به خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان و مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی این شهرستان بیشتر توجه شود.

وی همچنین به ضرورت راه‌اندازی اتاق خدمت در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات معلولان و جانبازان باید در اولویت کارها و برنامه‌های مسئولان ادارات و نهادها قرار بگیرد.

محمدی در پایان با بیان اینکه معلولان از اقشار مهم جامعه هستند، ابراز داشت: برگزاری همایش‌های علمی و مطالعه و پژوهش در راستای مناسب‌سازی اماکن عمومی گامی مهم در برنامه‌ریزی دقیق و مناسب‌سازی محیط شهری و معابر و محل‌های عمومی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول