اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

8 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی اصفهان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مناسب‌سازی مقوله‌ای جدید است، گفت: در سال جاری برای مناسب‌سازی محیط شهری و پیاده‌رو‌های اصفهان 8 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

8 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی اصفهان اختصاص یافت

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان به دنبال مناسب‌سازی تمام محیط شهر و امکانات عمومی موجود در شهر برای معلولان است، اظهار داشت: هر ساله اعتبارات اختصاص داده شده برای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در شهر‌ها به میزان بسیاری افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه از دو سال گذشته تاکنون موضوع مناسب‌سازی در کلان‌شهر اصفهان به صورت جدی‌تر پی‌گیری شده است، اضافه کرد: در سال گذشته حدود 3 میلیارد تومان برای مناسب‌سازی امکانات عمومی و فضا‌های شهری موجود در اصفهان اختصاص یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه معلولان همانند افراد عادی باید از امکانات موجود در سطح شهر‌ها استفاده کنند، تصریح کرد: نادیده گرفتن حقوق این افراد به عبارتی نوعی تخلف است و خسارات وارد شده به معلولان در صورت نا‌مناسب‌سازی محیط شهری باید جبران شود.

وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی مقوله‌ای جدید است، ادامه داد: در سال جاری برای مناسب‌سازی محیط شهری و پیاده‌رو‌های اصفهان 8 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

بهبهانی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی در حال نهادینه شدن در سطح جامعه و در میان شهروندان است، تاکید کرد: در سال جاری بودجه اختصاص داده شده به مناسب‌سازی اصفهان حدود دو و نیم برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه اجرای مناسب‌سازی در تمام فضا‌های شهری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری و شهرداری اصفهان است، بیان داشت: اجرای طرح‌های مناسب‌سازی از اولویت‌های برنامه پنج ساله اصفهان است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول