اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:

باشگاه ورزش‌های هوایی در تبریز راه‌اندازی‌ می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی، از راه‌اندازی باشگاه‌ ورزش‌های هوایی در تبریز خبر داد.

باشگاه ورزش‌های هوایی در تبریز راه‌اندازی‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعدازظهر امروز در جشن مبعث در تبریز با تبریک این عید اظهار کرد: عید مبعث بزرگ‌ترین عید مسلمین است که با انتخاب نبی مکرم اسلام، بشر را از ظلمت‌ها رهایی داد، کسی که آرمانش اخلاق و معنویت است.

وی با اشاره به هفته پاسدار و وظایف سپاه پاسداران افزود: سپاه ماموریت دارد در زمینه‌هایی که در آن نیاز احساس می‌شود، وارد عمل شده و نقش خود را ایفا کند.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه لشکر 31 عاشورا در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نقش چشمگیر سپاه عاشورا به‌عنوان یگان خط‌شکن در بیش از 22 عملیات آفندی و تقدیم 10 هزار شهید مصداق بارز آن است.

وی، ماموریت‌های مهم دیگر سپاه عاشورا در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و سازندگی را از دیگر فعالیت‌های این نهاد برشمرد و عنوان کرد: در زمینه مسائل فرهنگی، اجتماعی سپاه خود را مسئول دانسته و تلاش می‌کند که به بحث بصیرت‌افزایی و روشنگری افکار عمومی در شرایط حساس بپردازد.

 فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به نقش رسانه‌ها، نخبگان و همکاری مدیران تمام دستگاه‌ها اشاره و آن را مهم ارزیابی کرد.

وی، از برگزاری اردوی زیارتی با هدف بازدید نخبگان و خبرنگاران از مناطق پارس‌جنوبی و جزایر ابوموسی در نیمه دوم امسال برای افزایش تجربه، تاثیرگذاری و فعالیت آنها به منظور ارائه و انعکاس پیشرفت‌های کشور خبر داد.

پورجمشیدیان، ایجاد باشگاه برای ورزش‌های هوایی برای مردم به‌خصوص جوانان، راه‌اندازی خط تولید خودرو سواری با هدف رشد کشور و استان در زمینه صنعت با همکاری شرکت تراکتورسازی ایران، آمادگی بیشتر سپاه برای برقراری تعامل بیشتر با نمایندگان مجلس و نخبگان به منظور برطرف کردن مشکلات کشور در همه زمینه‌ها به‌خصوص مشکل راه آهن تبریز ـ میانه، انتقال آب سد ارس به دریاچه ارومیه و انتقال آب زرینه‌رود به تبریز را از دیگر فعالیت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی گفت:شکل‌گیری و تاسیس سپاه براساس فرمایش حضرت امام(ره) بوده و انجام ماموریت‌های آن صرف نظامی و هدف آن مداخله در تمام امور نیست.

پورجمشیدیان تصریح کرد: از اول انقلاب تاکنون سربازان مخلص سپاهی و بسیجی کشور توانستند در همه عرصه‌ها به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب و پیگیری خواسته‌های مردم از دولت و مجلس، برقراری امنیت و نیز کمک به حل مشکلات برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معرفی الگوهای ارزشمند اسلامی، گام‌های موثری را در انجام فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود بردارند.  

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول