اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دارنده مدال طلای ووشوی جهانی کانادا مطرح کرد

3 شهرستان برای اعلام افتخار ورزشی‌ام دعوا دارند / دریغ از یک تجلیل مناسب

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی ووشوی بانوان کشورمان گفت: وقتی در مسابقه‌ای مدال کسب می‌کنم ساری، قائمشهر و میاندرود برای اعلام افتخار ورزشی‌ام دعوا دارند، اما یک مراسم تجلیل مناسب از جانب مسئولان برایم گرفته نشد.

3 شهرستان برای اعلام افتخار ورزشی‌ام دعوا دارند / دریغ از یک تجلیل مناسب

ملیحه فضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مازندران سرشار از استعدادهای بالقوه ورزشی به ویژه در رشته‌های رزمی پسران و دختران است که از امکانات اولیه محروم هستند.

وی گفت: در مرکز استانی زندگی می‌کنیم که از داشتن یک سالن خوب و اختصاصی ووشو ورزشکاران محروم هستند.

دارنده مدال طلا جهانی کانادا افزود: با توجه به نبود امکانات کافی در ساری هر روز باید به سختی مسافت ساری تا قائمشهر را برای تمرینات و آمادگی خود بگذرانم که در این زمینه خانواده‌ام بسیار دلگیر و ناراحت هستند.

فضلی تصریح کرد: هفته گذشته مسابقه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی در تهران برگزارشد که به خاطر وزن کم کردن بیش از حد نتوانستم خوب ظاهر شوم.

وی گفت: برای حضور در مسابقه انتخابی برای اینکه بتوانم سر وزن برسم دو ماه غذا نخوردم و در عرض دو ماه بیش از 10 کیلوگرم وزن کم کردم که نتوانستم شایستگی خودم را مقابل حریفان در مسابقه انتخابی به خوبی اثبات کنم.

قهرمان ووشوی بانوان جهان درباره وزن کم کردن خود افزود: وزن‌کم کردنم به خاطر این بود که دیگر در مسابقات قهرمانی آسیا در وزن منفی 75 کیلوگرم مسابقات برگزار نمی‌شود و به این منظور برای ادامه قهرمانی خود در وزن منفی 70 کیلوگرم با حریفان مبارزه کردم. 

فضلی در ادامه اظهار داشت: وقتی در مسابقه‌ای برون مرزی مدال کسب می‌کنم سه شهرستان ساری، قائمشهر و میاندرود برای افتخارات ورزشی خود  سر من دعوا دارند و هر کدام از این شهرستان‌ها اعتقاد دارند که فضلی ورزشکار فلان شهرستان است اما یک مراسم تجلیل و پاداش مناسب از جانب مسئولان برایم گرفته نشد.

وی بیان داشت: ووشو از ورزش‌های رزمی است که در سراسر استان رشد و توسعه خوبی داشته که باید از سوی مسئولان ورزش استان و شهرستان و روسای هیئت‌ها حمایت بیشتری شود تا استقبال جوانان و نوجوانان به این ورزش بیشتر از گذشته شود.

دارنده مدال طلای ووشوی بانوان جهان در ترکیه از بازدید معلولان و جانبازان استان خبر داد و خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) از مجتمع ایثار جانبازان و معلولان و همچنین از بهزیستی استان در ساری به همراه پدرم که خود از جانبازان انقلاب است با بیماران ملاقات می‌کنم.

به گزارش فارس، ملیحه فضلی چند مدال طلای جهانی و بین‌المللی را در کلکسیون افتخارات ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول