اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون خبر داد

300 مجموعه ورزشی کشور مختص کارگران است

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نزدیک به 300 مجموعه ورزشی با مساحتی بالغ بر 4 میلیون متر مربع در سراسر کشور به ورزش کارگران اختصاص یافته است.

300 مجموعه ورزشی کشور مختص کارگران است

محمد سلطانی در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اداره‏کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حوزه فعالیت‏های ورزشی و تفریحی کارگران کشور فعال است.

وی با اشاره به سوابق ورزش کارگری در ایران یادآور شد: پیشینه ورزش کارگری در ایران به حدود 40 تا 50 سال قبل باز می‏گردد.

سلطانی ادامه داد: در طول این بازه زمانی نزدیک به نیم قرن، قوانین خوبی برای پیشبرد اهداف این نهاد مصوب شده است.

معاون مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: به واسطه ماده 154 قانون کار، کارفرمایان مکلف هستند تا فعالیت‏های ورزشی و تفریحی را در زیرمجموعه کارخانجات خود توسعه دهند؛ از این رو، ظرفیت‏های خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: از محل درآمدهای این ماده، تاکنون نزدیک به 300 مجموعه ورزشی با مساحتی بالغ بر چهار میلیون متر مربع در سراسر کشور برای کارگران ایجاد شده است.

سلطانی اضافه کرد: علاوه بر این، اماکنی در شهرک‏های صنعتی و کارخانه‏های بزرگ تولیدی ایجاد شده است تا به مسائل ورزشی و تفریحی کارگران کشور پرداخته شود.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه اداره‏کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حضور جامعه کارگری کشور در فعالیت‏های ورزشی و تفریحی است.

وی افزود: علاوه بر این، سه مجموعه تفریحی و زیارتی در شهرهای بندرانزلی، مشهد و قم نیز از طریق ستاد این وزارت‏خانه ساماندهی شده است تا کارگران در طول سال از امکانات آن بهره‏مند شوند.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول