اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری:

خبرهای خوش ورزشی ساری در راه است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری گفت: خبرهای خوش از ورزش ساری در راه است.

خبرهای خوش ورزشی ساری در راه است

صالح کاردگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از پذیرش قبول مسئولیت ورزش ساری، مراسم تودیع و معارفه‌ای را هفته آینده با حضور روسای هیئت‌ها برگزار می‌کنیم.

وی گفت: امروزه مردم و کارشناسان، ورزش مرکز استان را به چشم دیگری نگاه می‌کنند و برای رشد و ترقی ورزش ساری با کمک دیگر همکاران برنامه بسیار خوبی دارم.

کاردگر از افتتاح سالن چند منظوره اختصاصی بعثت در ساری خبر داد و افزود: همزمان با فرارسیدن مبعث پیامبر بزرگ اسلام (ص) سالن چند منظوره خصوصی با نام بعثت امروز در ساری افتتاح می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان استان در مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت عید بزرگ مبعث مسابقه قوی‌ترین مردان استان به میزبانی ساری در روستای اسبوکلا برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری گفت: در هفته‌های آینده خبر بسیار خوشی برای علاقمندان و هواداران ورزش مرکز استان داریم که در صورت نهایی به شهروندان ساروی اعلام می‌کنم.

کاردگر خاطرنشان کرد: در صورت ناکامی ورزش مرکز استان در رشته‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های مختلف کشوری و استانی و همچنین تکرار ناکامی گذشته، شاهد تغییر و تحولات در ورزش ساری هستیم.

وی افزود: ورزشکاران، قهرمانان و مربیان بسیار خوبی در رشته‌های مختلف در ورزش ساری داریم که با کمک همدیگر باید بار دیگر جایگاه ورزش ساری درصدر و بهترین رتبه ورزشی در استان باشد.

کاردگر در پایان از حضور تیم‌های مختلف فوتبال مرکز استان در مسابقات قهرمانی کشور نام برد و یادآور شد: تیم‌های صنعت، راه، وحدت، استقلال، پدیده و وتاک به عنوان تیم‌های ورزشی فوتبال در ساری فعالیت دارند که در صورت حمایت مالی به طور حتم جایگاه این باشگاه‌ها در کشور ترقی پیدا می‌کند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول