اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرداری منطقه 20 انجام شد

نصب زیر مخزنی در روستاهای جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 نسبت به تعویض و نصب زیرمخزنی‌های جدید در محدوده حریم و روستاهای این منطقه اقدام کرد.

نصب زیر مخزنی در روستاهای جنوب تهران

عطاءالله حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با توجه به استقرار شهرداری ناحیه هفت شهرری در بخش حریم شهرتهران و وجود 14 روستای تحت پوشش به منظور جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و رفاه حال ساکنان آن محدوده نسبت به تعویض و نصب تعدادی زیر مخزنی در تمام روستاهای سطح ناحیه اقدام شد.

شهردار ناحیه هفت شهرری با اشاره به اهمیت پاکسازی بخش حریم از جانواران موذی گفت: به منظور جلوگیری از ازدیاد جانوران موذی طی هفته گذشته نسبت به اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی در روستای مقیم‌آباد نیز اقدام شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این راستا نسبت به نصب یک تخته پلاکارد، توزیع  70 برگ بروشور، طعمه‌گذاری 50 کلونی، نصب 11 عدد دریچه یکطرفه، انسداد 10 منفذ، لانه کوبی 6 منفذ، و تعداد دو عدد لاشه اقدام شده است.

شهردار ناحیه هفت با اشاره به اجرای طرح انتقال صنایع مزاحم و واحدهای آلاینده به مجتمع‌های صنعتی و شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: واحد ساماندهی شهرداری ناحیه هفت در راستای ساماندهی مشاغل، با توجه به  اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری­ها، نسبت به شناسایی و صدور اخطاریه به پنج مورد از کارگاه‌های مزاحم در سطح محدوده این ناحیه اقدام کرده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول