اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اهر:

بسیج غبار محرومیت را از چهره روستاها می‌زداید

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: با حضور بسیج، غبار محرومیت از چهره روستاها زدوده می‌شود.

بسیج غبار محرومیت را از چهره روستاها می‌زداید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محسن اصغرزاده بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب و از ماموریت‌های محوله تا امروز سربلند بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: این نیروی برخاسته از بطن مردم در طرح‌های سازندگی نیز طبق فرامین مقام معظم رهبری عمل کرده و نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی و کمک به آبادانی روستاها داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در ادامه با اشاره به راه‌های گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تصریح کرد: باید این باور در اقشار مختلف مردم به حق ایجاد شود و گسترش یابد که بسیجی نقش‌آفرین اصلی در حماسه هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز نیز بسیج در امنیت اجتماعی می‌تواند نقش اساسی ایفا کند.

وی اظهار کرد: ایستادگی جوانان ایران اسلامی در دوران جنگ و پس از آن عبرت بزرگی برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان است و امروز شاهد اشاعه این فرهنگ در میان ملت‌های منطقه هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در شرایط کنونی برای شکست توطئه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی، تبیین فلسفه شهادت، مقاومت و ایثارگری به ویژه برای نسل جوان جامعه ضروری است.

اصغرزاده تصریح کرد: مقاومت همه‌جانبه و رشادت‌های آحاد مردم در قالب نیروهای مردمی بسیجی و حماسه‌آفرینی سپاه، جهاد سازندگی و ارتش رکورد جدیدی از مقاومت در جهان برجای گذاشت و نیرویی در جهان به‌ وجود آمد که نام آن لرزه بر اندام قدرت‌های بزرگ استعماری جهان انداخته است.

وی با بیان اینکه ملتی که سلاح شهادت‌طلبی دارد هیچ‌گاه طعم شکست را نخواهد چشید،‌ تاکید کرد: اگر امروز با وجود تمام خطرهایی که ایران برای منافع استکبار دارد، جرات نمی‌کنند به ایران کوچک تعرضی کنند به واسطه قدرت عظیم بسیج و فرهنگ شهادت‌طلبی است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: در حال حاضر موظف هستیم که فرهنگ شهادت و ایثار را به هر وسیله‌ای در جامعه نهادینه کنیم و آن را بسط و گسترش داده و در توسعه روزافزون آن بکوشیم.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول