اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه کمیته ترافیک رخ داد

انتقاد معاون فرماندار اسدآباد از عدم اجرای مصوبات

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار اسدآباد از عدم اجرای مصوبات کمیته ترافیک شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد معاون فرماندار اسدآباد از عدم اجرای مصوبات

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند صبح امروز با انتقاد از عدم اجرای مصوبات کمیته ترافیک و بی‌توجهی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به این مصوبات، اظهار داشت: اگر قرار است در جلسات کمیته ترافیک مصوبات را مکرراً تکرار کنیم بهتر است آن‌ها را تصویب نکنیم و می‌طلبد برای بی‌توجهی به این مصوبات طور دیگری برخورد شود.

وی از اختصاص اعتبار برای نصب نیوجرسی در دوراهی شهر آجین خبر داد و گفت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با انجام وظایف و تعهدات خود نسبت به مصوبات بیش از پیش تلاش کنند.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد نیز از نبود مجوز برای صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی در این شهر خبر داد و گفت: با وجود فعالیت دو آموزشگاه رانندگی در شهرستان افرادی که برای کسب گواهینامه اقدام می‌کنند باید برای صدور گواهینامه به مرکز استان مراجعه کنند که می‌طلبد مسئولان با ایجاد مجوزی برای صدور این گواهینامه مردم را یاری کنند.

علی خزائی با بیان اینکه آژانس‌های تلفنی در سطح شهر اسدآباد فاقد پارکینگ هستند، افزود: برخی از این آژانس‌ها در مسیر خیابان‌های اصلی فعالیت می‌کنند که به دلیل عدم وجود پارکینگ موجب ترافیک می‌شوند و اصناف شهرستان برای صدور پروانه کسب در جانمایی آژانس‌ها بیشتر دقت کنند.

وی با اشاره به استاندارد نبودن دو چهارراه امیرکبیر و تویسرکان، تصریح کرد: جانمایی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در این چهارراه‌ها مناسب نیست و تجهیزات و امکانات آن به لحاظ غیراستاندارد بودن مشکل دارد.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی اسدآباد خاطرنشان کرد: درست است که آمار بالای کاهش تصادفات در راهنمایی و رانندگی مطرح و موجب تشویقی‌ها می‌شود اما مبنای اصلی کار بنده نیست چرا که رضایتمندی مردم و سلامت جامعه از این تشویقی بالاتر است.

وی در پایان افزود: اگر بارها بنده در کمیته ترافیک مسائل و مشکلات را مطرح و بر حل آن تأکید کرده‌ام تنها به این منظور حل مشکلات فنی بوده است و اداراتی که انجام مصوبات را به تعویق می‌اندازند در امر تصادفات دخیل هستند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول