اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم

مصوبات و مسائل شهرستان های پارسیان و بستک بررسی می شود

خبرگزاری فارس: مشاور استانداری هرمزگان گفت:جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان‌های پارسیان و بستک با هدف تسریع و ارتقا خدمت رسانی به مردم این شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مصوبات و مسائل شهرستان های پارسیان و بستک بررسی می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، میلاد امیری‌نژاد اظهار داشت: پس از سفر و حضور استاندار هرمزگان در شهرستان‌های پارسیان و بستک و بازدید میدانی از پروژه‌ها جلسه تصمیم‌گیری این سفر دو روزه، در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم برنامه‌ها و رسیدگی بهتر اتخاذ تصمیمات در بندرعباس را رقم زد و در هفته آینده سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب برای شهرستان‌های پارسیان و بستک با حضور مدیران استانی و شهرستانی مصوباتی در نظر گرفته می‌شود.

مشاور استاندار هرمزگان ادامه داد: حضور میدانی و بی‌واسطه  و در عرصه بودن مدیران و مسئولان استانی تصمیمات درست و به جایی را به دنبال دارد که از نزدیک مدیر مربوطه را با مشکلات آن منطقه آشنا  و قدرت و توان تصمیم گیری را بیشتر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هرمزگان ابراز داشت: اقدامات خوبی را دولت نهم و دهم در غرب استان انجام داده است و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و فرصت‌های استان از اهداف بزرگ و محوری است.

وی همچنین از همراهی تمام اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران و عکاسان نشریات ملی و محلی و خبرگزاری‌ها در سفرهای شهرستانی و انعکاس  خوب و به موقع به ویژه در ایام تعطیل تشکر کرد.

امیری‌نژاد در پایان اضافه کرد: میزان عملکرد دستگاه‌های اجرایی  و پیشرفت پروژه‌هایی که برای عمران و آبادانی بیشتر در شهرستان‌ها مصوب  می‌شود پس از اتمام تمام سفرهای شهرستانی به زودی با دعوت و حضور  رسانه‌ها در شهرستان‌ها بررسی و به اطلاع عموم مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول