اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بازرس ویژه وزیر نیرو در هرمزگان

مصوبات دور چهارم در بخش‌های آب و برق پی‌گیری شد

خبرگزاری فارس: مشاور و بازرس ویژه وزیر نیرو با هدف پی‌گیری مصوبات دور چهارم هیئت دولت در شهرهای بندرلنگه به هرمزگان سفر کرد.

مصوبات دور چهارم در بخش‌های آب و برق پی‌گیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، مصطفی قادری، مشاور وزیر نیرو بعد از ظهر امروز در ادامه سفر خود به هرمزگان با حضور در بندرلنگه و نشست با مدیران عامل شرکت‌های تابع وزارت نیرو در هرمزگان پی‌گیری‌های مجدانه فرماندار این شهرستان در راستای تحقق مصوبات دور چهارم را به فال نیک گرفت.

وی در این نشست خطاب به مدیران عامل شرکت‌های تابع بر ضرورت پی‌گیری قطعی برق، خط محرم، ترمیم و بازسازی شبکه‌های آب‌رسانی بندرلنگه (کاهش فرسودگی و جلوگیری از اتلاف آب) و ساماندهی وضعیت موجود، فعالیت مضاعف در دو بخش رودخانه‌های روان آب و ایجاد شبکه تغذیه مصنوعی و انجام کامل پست برق چارک از سوی وزیر نیرو تاکید کرد.

مشاور وزیر نیرو هم‌چنین پی‌گیری وضعیت برق مساجد و اجرای هر چه سریع‌تر پروژه آب شیرین‌کن چارک به منظور آب‌رسانی به جناح و بستک و شش روستای بخش شیبکوه از توابع بندرلنگه را ضروری خواند و افزود: پروژه بهره‌گیری از انرژی خورشیدی نیز مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته که باید با ارائه راهکاری از این تکنولوژی استفاده شود.  

به گفته بازرس ویژه وزیر نیرو بحث گازرسانی منطقه و بررسی مشکل لنج‌های صیادان که تنها محل تامین معاش عمده ساکنین است، از جمله وظایفی است که به دستور هیئت دولت از سوی وزیر نیرو پی‌گیری خواهد شد.

یادآور می‌شود مشاور وزیر نیرو در این سفر ضمن گلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی روستای "چکچکو" از خط انتقال آب‌رسانی خط محرم به فرامرزان نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول