اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر ارومیه:

مصوبات شورای شهر ارومیه روی زمین مانده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همه مصوبات شورای شهر روی زمین مانده و اجرا نشده است.

مصوبات شورای شهر ارومیه روی زمین مانده است

عادل فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه گفت: بدیهی‌ترین انتظاری که از یک شخص به عنوان شهردار وجود دارد، چیزی جز این نیست که برای اجرای مصوبات شورا برنامه‌ریزی کند و ضمن رعایت بودجه مصوب پروژه‌‌‌ها را پیش ببرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌کردن در راستای دستورالعمل اجرایی مصوب شورا، احترام‌گذاشتن به قوانین، تلاش برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی و فرهنگی، فعالیت برای بهبود وضعیت مناطق کم‌برخوردار، افزایش سطح زیرپوشش مبلمان شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، توسعه فضای سبز، مسائل ترافیکی و... از جمله مواردی است که نه‌تنها اعضای شورای شهر بلکه مردم از یک شهردار توانمند و موفق انتظار دارند.

فتاحی اضافه کرد: بعضی از خواسته‌های مردم با وجود گذشت 20 سال هنوز به جایی نرسیده است که یکی از این موارد آزادسازی املاک در خیابان سرداران و عطایی ارومیه است که بر این اساس امیدواریم شهردار جدید برای عملی‌کردن این مطالبات مردم همراه با برنامه وارد حوزه کار شود.

وی با بیان اینکه جهت انتصاب شهردار جدید برای ارومیه پنج نفر کاندید شده بودند، گفت: در این میان یکی از اعضای شورای شهر نیز با اعلام برنامه‌های خود برای خدمت در این پست حساس اظهار آمادگی کرد که در نهایت وی به عنوان منتخب شورا با کسب هفت رای به وزارت کشور معرفی شد که بعد از تایید این وزارتخانه از شورا استعفا داده و در مقام شهردار به مردم خدمت می‌کند.

این عضو شورای اسلامی ارومیه در پاسخ به سؤالی مبنی بر علل عزل دو شهردار سابق ارومیه اظهار داشت: عدم رعایت بودجه مصوب، عدم توجه به مصوبات شورا و کمرنگ شدن آن و مواردی دیگر منجر به این شد که تداوم همکاری شورا و شهردار امکان‌پذیر نباشد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول