اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

تمام دنیا نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به عزت سپاه وارد کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم با بیان اینکه عزت سپاه الهی است گفت: تمام دنیا جمع شده‌اند که این نهاد مقدس را بشکنند، اما نمی‌توانند زیرا که در عزت خداوند کسی نمی‌تواند نفوذ کند.

تمام دنیا نمی‌توانند کوچک‌ترین خدشه‌ای به عزت سپاه وارد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم با حضور مسئول نمایندگی، جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و اعضای شورای نمایندگی در سالن شهید حجت‌الاسلام اکبرزاده ستاد سپاه استان قم برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در این مراسم با بیان اینکه عزت سپاه الهی است اظهار کرد: تمام دنیا جمع شده‌اند که این نهاد مقدس را بشکنند اما نمی‌توانند زیرا که در عزت خداوند کسی نمی‌تواند نفوذ کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری افزود: 30 سال عمر گرفتن از خداوند متعال آن هم در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از بهترین موهبت‌های الهی به حساب می‌آید که شکر آن در خدمت صادقانه به نظام است.

وی با بیان اینکه به دلیل اتمام 30 سال خدمت مجبور به تودیع برادر علی محمودیان هستیم اظهار داشت: وی در راستای رشد و اعتلای برنامه‌های نمایندگی در سطح سپاه استان تلاش فراوانی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: صبر و استقامت به همراه تدبیر و درایت از ویژگی‌های این یادگار دوران دفاع مقدس بود.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) هم مقتدای گذشتگان و هم مقتدای آیندگان بوده و هست. ایشان هدف از بعثت خود را مکارم الاخلاق در بشریت عنوان کرده‌اند و خداوند متعال نیز ایشان را برای همین امر برگزیدند.

وی با بیان اینکه اعمال انسان باید در راستای بندگی خداوند متعال باشد گفت: از انسان به میزان اعمالش سؤال نمی‌شود، از نیکویی و خوبی عمل پرسش خواهد شد و باید بدانیم که چگونه و برای چه هدفی تلاش می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های مسئولان موفق در سپاه اظهار کرد: تبعیت از فرماندهی در عین داشتن نظرات و انتقادات یکی از ویژگی‌های مثبت مسئولان موفق است که برادر علی محمودیان دارای این ویژگی بود.

رضا حافظی افزود: فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) تعامل و هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه حوزه نمایندگی دارد و امید آن است که با حضور برادر جعفری این تعامل و هماهنگی بیشتر از گذشته باشد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مسئول نمایندگی و فرماندهی سپاه علی بن ابیطالب (ع) از زحمات علی محمودیان تقدیر شده و ابراهیم جعفری به عنوان معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم معرفی شد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول