اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پاسدار

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در شهرکرد برگزار می‌‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته پاسدار مسابقات فرهنگی ورزشی از جمله مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در سپاه این استان برگزار می‌شود.

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در شهرکرد برگزار می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد رفیعی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته پاسدار در این استان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار در سطح سپاه و بسیج برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال، فوتبال، بسکتبال، پینگ‌پنگ و کوهپیمایی با حضور کارکنان پایور و وظیفه و نیز بسیجیان ورزشکار در سطح استان به مناسبت ولادت با سعادت انوار ثلاثه و هفته پاسدار از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌‎شود.

رفیعی ادامه داد: مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و دوی استقامت از جمله مسابقاتی است که در ستاد سپاه استان برگزار خواهد شد.

مدیر تربیت‌بدنی سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر ضرورت ارج نهادن به پاسداران گفت: پاسداران در سه دهه گذشته به گونه‌ای عمل کرده‌اند که کاملا منطبق بر منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: بر همین اساس قداست و ارزش سپاه به دلیل مردمی و ولایت‌مدار بودن پاسداران است.

رفیعی با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن و تضعیف جایگاه مردمی سپاه، گفت: سپاه به دلیل تطابق با فرهنگ عاشورا و ایثار و جهاد، در رکاب امام حسین (ع) بودن را تجسم و عینیت مجدد بخشیده که این جایگاه، اعتبار ویژه‌ای برای سپاه در نزد افکار عمومی مردم انقلابی ایران ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن همواره با توطئه‌های مختلف به دنبال مقابله با این نهاد مردمی است، گفت: تبلور ارزش‌ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایی بودن و شهادت‌طلبی از جمله شاخصه‌های پاسداران است.

رفیعی گفت: پاسداران به عنوان نیروهای متدین و انقلابی امتیاز بالایی را در معرفت دینی، معنویت، بصیرت و بینش سیاسی دارا هستند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول