اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته پاسدار

رالی خانوادگی در شاهرود برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رالی خانوادگی در شهرستان شاهرود، به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار برگزار می‏شود.

رالی خانوادگی در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول برگزاری رالی خانوادگی پاسداران سپاه شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، با اشاره به هفته پاسدار و گرامیداشت زحمات و تلاش‏های پاسداران و خانواده‏های آنان اظهار کرد: با توجه به گرامیداشت این هفته و روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) برنامه‏های متنوعی در شاهرود تدارک دیده شده است.

جمال‏الدین غنایی افزود: با توجه به اتخاذ رویکردی خلاقانه و نوآورانه و در جهت گام برداشتن در راستای آموزش سلامت خانواده، رالی خانواده‏های پاسدار در روز میلاد امام حسین(ع) در شاهرود برگزار می‏شود.

وی تصریح کرد: این رقابت‏ها به همت تربیت‌بدنی سپاه شاهرود و با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه این شهرستان برگزار می‏شود.

مسئول برگزاری رالی خانوادگی پاسداران سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه این رالی از حرم شهدای گمنام آغاز شده و تا امام‌زاده سراوین قطری ادامه می‎یابد، گفت: در این رالی، مسیر شرکت ‏کنندگان با کروکی مشخص شده و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی به مسابقه با یکدیگر می‏پردازند.

غنایی افزود: برنده این رقابت نیز کسی است که بیشترین رعایت قوانین در جاده و در خودرو را داشته باشد.

وی هدف از برگزاری این رالی را ترویج نشاط و شادابی بین کارکنان عنوان کرد و افزود: ترویج، تشویق و ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی سالم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط خود و خانواده از دیگر اهداف این مسابقه است.

مسئول برگزاری رالی خانوادگی پاسداران سپاه شهرستان شاهرود افزود: در پایان، به نفرات برتر و همه شرکت ‏کنندگان در رالی هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول