اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نیروی مقاومت بسیج آبادان خواستار شد

توجه مضاعف فرهنگیان بسیجی آبادان به تبیین ارزش‌های شهدا

خبرگزاری فارس: جانشین نیروی مقاومت بسیج آبادان خواستار توجه مضاعف فرهنگیان بسیجی به تبیین ارزش‌های شهدا و انتقال آنها به قشر دانش‌آموز در این منطقه شد.

توجه مضاعف فرهنگیان بسیجی آبادان به تبیین ارزش‌های شهدا

ثامر چنعانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: امروز بسیج در کشور ما با بهره‌گیری از تمام جوانان و دانشجویان مؤمن توانسته به خودباوری و اعتماد به نفس برسد که این مسئله بسیار ارزشمند است.

وی افزود: نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همواره نقشی فعال داشته و دارند.

جانشین نیروی مقاومت بسیج آبادان در ادامه با بیان اینکه باید ارزش‌های بسیج و شهدا در راستای تعالی و رشد افکار دانش‌آموزان در مدارس ترویج و اشاعه داده شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم هنجارها و قوانین به یک فرهنگ تبدیل شود باید تدابیر و تمهیدات عقلانی برای آنها اندیشید.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش و جایگاه ارزشمند معلمان در درونی کردن ارزش‌های اجتماعی و اسلامی در بین قشر دانش‌آموز، از بسیجیان فرهنگی خواستار آگاه‌سازی و درونی کردن ارزش‌های بسیج و شهدا در بین دانش‌آموزان شد.

چنعانی همچنین با بیان مطالبی پیرامون ارزش شغل معلمی، در خصوص رشادت‌های فرهنگیان در زمان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها مطالبی را عنوان کرد و گفت: جوانان بسیجی کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس بدون در نظر گرفتن مادیات دنیوی و با چشم بستن بر روی همه تعلقات خاطر خود در مسیر دفاع از ارزش‌های نظام، انقلاب و پیروی از فرامین رهبری گام گذاشته و تا آخرین قطره خون خود از پاسداری مرزها دست برنداشتند.

وی با اشاره به اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب و از کارهای عظیمی بود که امام راحل با دید و بصیرت نافذ و تدبیر حکیمانه، این نهال برومند و پرثمر را به وجود آورد، افزود: بسیج در دوران جنگ تحمیلی درخشید و در آن روز از مرزهای نظام جغرافیایی کشور دفاع کرد.

جانشین نیروی مقاومت بسیج آبادان در پایان از مسئولان و نهادهای فرهنگی و اجتماعی منطقه خواست با اجرای برنامه‌های مختلف، جوانان را به سوی آرمان‌های شهدا و رزمندگان اسلام و انقلاب سوق دهند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول