اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

صبای قم به مصاف نفت تهران می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی برای لیگ دوازدهم به مصاف جدی‌تری رقیب خود در لیگ یازدهم یعنی نفت تهران می‌رود.

صبای قم به مصاف نفت تهران می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که دقیقا یک ماه دیگر به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی مانده است، این روزها برنامه‌های تمرینی تمام لیگ برتری‌ها در حال برگزاری است.

در شرایطی که همچون فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در فصل 92- 1391 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان باز هم قرار است 18 تیم برای کسب چهار سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا به رقابت بپردازند، یکی از این تیم‌ها صبای قم است.

صبای قم در طول 11 دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، در هشت دوره آن حضور داشته است که در این دوره‌ها دو بار موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های 1387 و 1391 شده است.

این تیم بعد از همکاری با 10 مربی در تاریخ فعالیت خود در لیگ برتر تا پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای لیگ دوازدهم فوتبال کشور یحیی گل‌محمدی را به عنوان یازدهمین مربی تاریخ باشگاه خود می‌بیند.

گل‌محمدی جوان، با انگیزه و با دانش که به تازگی خود را به عنوان یکی از مربیان تازه وارد به دایره مربیان با سابقه لیگ برتری وارد کرده است، بعد از دو فصل مربیگری در لیگ دسته اول و یک فصل همکاری با علی دایی در لیگ برتر، اکنون نخستین تجربه سرمربیگری خود را در صبا سپری خواهد کرد.

این مربی جوان و تیمش در راه کسب آمادگی لازم و بهترین شرایط به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اکنون در نخستین اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی خود در شهر اردبیل به سر می‌برند.

صبای قم از روز بیست و پنجم خرداد ماه در اردبیل اردو زده است و روزانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور بازیکنان منتخب فصل گذشته و همچنین چهره‌های جدید خود مشغول کارهای آماده‌سازی برای حضور موفق در لیگ دوازدهم فوتبال کشور است.

شاگردان گل‌محمدی بعد از چند روز تمرین مداوم که شامل برنامه‌های بدنسازی و همچنین کارهای تاکتیکی و تیمی بوده است، اکنون قصد دارند در دیداری تدارکاتی توان و میزان آمادگی خود را در فاصله یک ماه تا لیگ جدید محک بزنند.

در حالی که همانند صبای قم چند تیم دیگر لیگ برتری این روزها در اردبیل اردو زده‌اند، گل‌محمدی تیم نفت تهران را واجد شرایط لازم و مناسب برای برگزاری یک بازی تدارکاتی خوب دید و بر این اساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در روز چهارشنبه سی و یکم خرداد ماه در دیداری که حالت دوستانه دارد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول