اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم به نفت تهران ملحق شد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم با جدایی از این تیم و عقد قراردادی جدید به تیم فوتبال نفت تهران پیوست.

مدافع صبای قم به نفت تهران ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که 20 روز از آغاز فصل نقل و انتقالات دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌گذرد، دومین بازیکن فصل گذشته رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده و راهی یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری شد.

این بازیکن وحید حمدی‌نژاد مدافع سمت چپ تیم فوتبال صبای قم در دوره‌های دهم و یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که بعد از دو فصل حضور در قم و بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم صبای قم، سر از نفت تهران درآورد.

حمدی‌نژاد در حالی از تیم فوتبال صبای قم جدا شد و به نفت تهران ملحق شد که پیش از وی نیز غلامرضا عنایتی بهترین گلزن صبای قم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با جدایی از صبای قم به مس کرمان پیوسته بود.

این مدافع در آغاز دوره دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و زمانی که مدیران وقت صبا، محمود یاوری را به عنوان سرمربی این تیم معرفی کردند، در تست‌های محمود یاوری شرکت کرد و توانست نظر وی را جلب کند.

آخرین باشگاه وحید حمدی‌نژاد پیش از حضور در تیم فوتبال صبای قم، تیم آلومینیوم هرمزگان بود که از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به شمار می‌رود و امسال توانسته است به لیگ برتر راه یابد.

حمدی‌نژاد در دو فصل حضور در تیم فوتبال صبای قم با پیراهن شماره 16 این تیم زیر نظر دو مربی به نام‌های محمود یاوری و عبدالله ویسی کار کرد و خود را به عنوان یکی از مدافعان گلزن صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز معرفی کرد.

اوج درخشش وحید حمدی‌نژاد در پیراهن تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دیدارهای صبای قم با پرسپولیس تهران و استقلال تهران در دور برگشت دوره دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازمی‌گردد.

در دیدار برگشت با پرسپولیس تهران که از هفته نوزدهم مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال در دی ماه سال 1389 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، صبای قم با مربیگری عبدالله ویسی توانست پرسپولیس با مربیگری علی دایی را با نتیجه سنگین چهار بر یک شکست بدهد که در آن مسابقه وحید حمدی‌نژاد بهترین بازیکن صبای قم بود که دو گل برای صبا به ثمر رسانده و نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزی پر گل صبای قم ایفا کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول