اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نیمه تیرماه

اردوی آماده‌‌سازی صبای قم در ترکیه برگزار می شود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم تیرماه برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در آستانه لیگ دوازدهم، عازم ترکیه می‌شود.

اردوی آماده‌‌سازی صبای قم در ترکیه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم قطعیت اعزام تیم فوتبال صبای قم به اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی در کشور ترکیه موضوع مهمی بود که در جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم به تصویب رسید و نهایی شد.

قصد یحیی گل‌محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم این است که این تیم کارهای بدنسازی و تاکتیکی را در ترکیه دنبال کند و با توجه به برنامه‌هایی که کادر فنی تیم صبای قم دارد، قرار است تیم صبا برای این منظور راهی ترکیه شود.

بعد از آغاز تمرینات تیم فوتبال صبای قم از روز هجدهم خرداد ماه، این تیم از روز بیست و چهارم خرداد ماه راهی نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی خود در استان اردبیل شده است و در مدت یک هفته آنجا تمرین خواهد کرد.

با این حال کاروان تیم فوتبال صبای قم بعد از بازگشت از شهر اردبیل، مدتی در تهران تمرین خواهد کرد و بلافاصله بعد از آن به منظور تقویت و تسریع در روند آماده‌سازی خود با نظر یحیی گل‌محمدی به اردوی تدارکاتی ترکیه می‌رود.

صبای قم در شرایطی عازم اردوی تدارکاتی خود در ترکیه خواهد شد که سرپرست جدید این تیم نیز از سوی هیئت مدیره باشگاه صبای قم انتخاب شد.

بازیکنان صبا در مدت زمان حضور در اردوی آماده‌سازی خود در کشور ترکیه برنامه‌های کادر فنی برای آماده‌سازی مطلوب تیم را پشت سر خواهند گذاشت تا این تیم حضوری مقتدرانه در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس داشته باشد.

با برنامه‌ریزی کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، در مدت حضور در ترکیه، تیم صبا زیر نظر کادر فنی کارهای بدنسازی و تاکتیکی را دنبال می‌کند و با توجه به برنامه‌ای که از سوی کادر فنی تیم در نظر گرفته شده است، قرار است تیم صبا در این اردو بازی تدارکاتی نیز برگزار کند.

با توجه به حضور تیم فوتبال صبای قم در سه جام یعنی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مسابقات جام حذفی فوتبال گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و بازی‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل 2013- 2012 برنامه سفر به ترکیه قطعا می‌تواند در کسب آمادگی بیشتر بازیکنان تیم فوتبال صبای قم برای بازی‌های پیش‌رو مفید و مؤثر باشد.

تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی، مربیگری ناصر بختیاری‌زاده و سید مجتبی حسینی و جذب مهره‌های مطرحی همچون محسن خلیلی و بهمن طهماسبی به مصاف حریفان قدر لیگ برتری می‌رود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول