اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی علیرضا منصوریان

بازیکن صبای قم به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شد

خبرگزاری فارس: بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم ملی زیر 22 سال برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شد.

بازیکن صبای قم به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا امسال برای نخستین‌بار با برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال قاره کهن برگزار می‌شود و طی آن تیم ملی فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان نیز با ترکیبی از بهترین‌های فوتبال کشور قصد حضور موفق در این رقابت‌ها را دارد.

به همین منظور فدراسیون فوتبال کشورمان یکی از بازیکنان خوشنام سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور و عضو سابق تیم‌های ملی و استقلال تهران را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال معرفی کرده است که این چهره علیرضا منصوریان است.

هافبک سابق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان در تلاش برای جبران اتفاقات عجیب دوران مربیگری‌اش در تیم ملی امید المپیک کشورمان که منجر به شکست این تیم برابر عراق و ناکامی در صعود به المپیک 2012 لندن شد، این بار قصد دارد بهترین تیم را در رقابت‌های قهرمانی امیدهای زیر 22 سال قاره کهن تشکیل و تدارک ببیند.

منصوریان برنامه‌های خود در تیم ملی امید زیر 22 سال را از فروردین ماه امسال آغاز کرد و تاکنون چند مرحله از اردوها و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم با حضور ملی‌پوشان باشگاه‌های مختلف لیگ برتر و دسته اول برگزار شده است.

این مربی در فاصله کمتر از سه هفته دیگر به آغاز بازی‌های تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی آسیا، 26 بازیکن مورد نظر خود از باشگاه‌های مختلف را به تیم ملی زیر 22 سال دعوت کرد که در بین آنها بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم یعنی سعید لطفی نیز حضور دارد.

سعید لطفی بازیکن 22 ساله سابق تیم فوتبال راه آهن تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و شهرداری اراک در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که اخیرا به تیم فوتبال صبای قم پیوسته است.

این بازیکن برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مورد توجه یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم قرار گرفته است و بدین‌ ترتیب یکی از بازیکنان صبا در لیگ دوازدهم و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

لطفی در حالی به تیم ملی فوتسال امید زیر 22 سال کشورمان دعوت شد که این تیم خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند و قرار است روز بیستم خرداد ماه راهی ایتالیا شود و در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال زیر 23 سال ایتالیا به میدان برود.

بعد از آن ملی‌پوشان فوتبال کشورمان از ایتالیا به صورت مستقیم راهی مالزی می‌شوند تا در گروه سوم مرحله مقدماتی نخستین دوره رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا با حریفان خود برای صعود به مرحله بعد به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول