اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه صبای قم:

صبای قم با بهترین شرایط وارد لیگ دوازدهم خواهد شد

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیمی خوب و آماده داریم و مطمئنا با یحیی گل‌محمدی صبا تیم موفقی خواهد شد.

صبای قم با بهترین شرایط وارد لیگ دوازدهم خواهد شد

محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در پایان رقابت‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جایگاه بسیار خوبی کسب کردیم و خوشبختانه تیم صبای قم به لیگ قهرمانان راه یافت که برای این منظور باید تیمی قوی و پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر مهیا کنیم.

وی افزود: در مهلت نقل و انتقالات تا آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور سعی شده است بر اساس نیاز کادر فنی تیم از سایر تیم‌ها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم و این مهم به نظر سرمربی تیم صبای قم بستگی دارد که چه بازیکنانی به تیم بپیوندند.

سرپرست باشگاه صبای قم ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همه شرایط در صبای قم خوب است و با توجه به اینکه تیم در اردوی یک هفته‌ای خود در سرعین اردبیل برنامه‌های بدنسازی خوبی را زیر نظر کادر فنی اجرا خواهد کرد، با آمادگی کامل به لیگ فصل جدید می‌رویم.

وی با اشاره به آغاز دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: با تصمیم کادر فنی، دور جدید تمرینات تیم بعد از لیگ یازدهم، از روز هجدهم خرداد ماه آغاز شده است و با توجه به انجام برنامه‌های بدنسازی و آمادگی جسمانی، تمرینات تاکتیکی و بازی‌های تدارکاتی که تا قبل از آغاز لیگ برتر برگزار می‌شود، تیم به آمادگی کامل خواهد رسید.

رمضان‌بیگی با ابراز خرسندی از حضور یک مربی جوان همچون یحیی گل‌محمدی در تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: یقینا این مربی جوان و با دانش می‌تواند با شروع رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم جنگنده‌ای را برای مصاف با حریفان آماده کند.

وی یادآور شد: تیم صبا برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی اردبیل شده تا با استفاده از شرایط آب و هوایی تمرینات خوبی را نیز انجام داده و به آمادگی مورد نظر دست پیدا کند و بعد از آن با موقعیت بسیار خوبی از هر نظر در آن قرار می‌گیرد و با روحیه وارد لیگ دوازدهم می‌شود.

سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: صبای قم بعد از پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌ فارس در اردیبهشت ماه گذشته، با تغییرات فراوانی مواجه شد اما با مدیریت خوب مجموعه صبا، تیم دوباره به خوبی ساماندهی شد و تصور می‌کنم با توجه به حضور گل‌محمدی، تیم صبای قم عملکرد بسیار خوبی در آغاز مسابقات لیگ جدید داشته باشد.

وی اظهار داشت: مدیریت فهیم باشگاه صبای قم در مسابقات فصل گذشته به یک کادر فنی جوان اعتماد کرد و این اعتماد را حتی بیشتر از گذشته به یحیی گل‌محمدی داریم تا همچون لیگ یازدهم بتوانیم یکی از تیم‌های پرقدرت و مدعی لیگ جدید باشیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول