اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین مهره جدید برای لیگ دوازدهم

صبای قم بازیکن صنعت ساری را جذب کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش خود برای جذب مهره‌های مورد نظر بازیکن فصل پیش تیم فوتبال صنعت ساری را جذب کرد.

صبای قم بازیکن صنعت ساری را جذب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که نزدیک به شش هفته به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و چیزی حدود یک ماه به پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ آینده باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری تلاش و تکاپویی جدی برای جذب بازیکنان مورد نظر خود دارند.

یکی از تیم‌هایی که با جدیت و تلاش فراوان از سوی هیئت مدیره و کادر فنی خود این روزها تلاش می‌کند بازیکنان مورد نظر خود را از بین چهره‌های کارآمد و توانا برای حضور در سه میدان حساس آینده به خدمت بگیرد تیم فوتبال صبای قم است.

صبای قم در نخستین گام برای حضوری موفق در دوازدهمین دوره رقابـت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز چهارم خرداد ماه یحیی گل‌محمدی را با اتفاق نظر اعضای هیئت مدیره خود به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

بعد از آمدن یحیی گل‌محمدی به تیم فوتبال صبای قم و قرار گرفتن این مربی در رأس کادر فنی، ناصر بختیاری‌زاده و سیدمجتبی حسینی به عنوان دو همکار وی در کادر فنی صبای قم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر آغاز به کار کردند.

در کنار تمام این تغییر و تحولات در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در جذب بازیکنان مورد نظر خود نیز بیکار ننشسته‌ است و بعد از اینکه توانست بازیکنان سابق تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و شهرداری اراک را جذب کند اکنون با بازیکن سابق تیم صنعت ساری به توافق رسیده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت ساری یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، میلاد جهانی است که درخشش وی در فصل گذشته لیگ آزادگان موجب شد تا مورد توجه شدید یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال صبای قم قرار بگیرد.

میلاد جهانی به عنوان سومین بازیکن جدید در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که پیش از حضور قطعی وی در تیم فوتبال صبای قم، این تیم میثم خداشناس بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان و همچنین سعید لطفی بازیکن ملی‌پوش سابق تیم فوتبال شهرداری اراک و راه‌آهن را نیز به خدمت گرفته بود.

صبای قم با توجه به کسب مقام چهارم در مسابقات فصل گذشته لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، امسال یکی از چهار نماینده فوتبال کشورمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول