اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه لیگ دوازدهم

جدایی 13 بازیکن از صبای قم قطعی شد

خبرگزاری فارس: در آستانه دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جدایی 13 بازیکن از تیم فوتبال صبای قم قطعی شد.

جدایی 13 بازیکن از صبای قم قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که نزدیک به شش هفته دیگر به آغاز دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این روزها تمام تیم‌های لیگ برتری با جدیت در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب بهترین مهره‌ها هستند.

در این بین برخی تیم‌ها چهره‌های مطرح و سرشناس سایر تیم‌ها را به خدمت می‌گیرند و برای آن رقم بالایی را می‌پردازند اما بعضی از تیم‌ها نیز هستند که به دلیل مسائل و مشکلات مالی و شاید هم موضوعات دیگری، بازیکنان کلیدی خود را از دست می‌دهند.

از جمع 18 تیم حاضر در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال صبای قم نیز از آغاز مهلت نقل و انتقالات تاکنون اقدامات وسیع و گسترده‌ای برای تشکیل تیمی منسجم در لیگ دوازدهم آغاز کرده است.

در کنار تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که مسئولان باشگاه صبای قم این روزها برای در اختیار گرفتن مهره‌های کارآمد به منظور همراهی این تیم در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام می‌دهند، آنها تصمیمات خوبی برای جایگزینی مهره‌های کلیدی فصل گذشته خود اتخاذ کرده و تاکنون هشت بازیکن جدید نیز جذب کرده‌اند.

بعد از پایان یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از یک‌سو به دلیل پایان قرارداد با باشگاه و از سوی دیگر به نظر کادر فنی، جدایی 13 بازیکن فصل گذشته از تیم فوتبال صبای قم قطعی شده است تا مسئولان باشگاه صبای قم به فکر جایگزینی مناسب برای آنها باشند.

سهراب بختیاری‌زاده، غلامرضا عنایتی، وحید حمدی‌نژاد، سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده، احمد خرمالی، مسعود غلامعلی‌زاد، احمد داودی، حمیدرضا فرزانه، مسعود کشوری‌فرد، علی مولایی، حسین گوهری و حسین حجازی‌پور بازیکنانی هستند که تعدادی از آنها با صبا قرارداد ندارند و تعدادی دیگر را نیز کادر فنی برای فصل جدید نمی‌خواهد.

در حالی که این بازیکنان رسما از تیم فوتبال صبای قم جدا شده‌اند، کادر فنی صبای قم برای جایگزینی هر یک از آنها، برخی بازیکنان مورد نظر خود را از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جذب کرده است و تاکنون دو بازیکن نیز از سهمیه لیگ برتر به صبای قم پیوسته‌اند.

جذب فرشاد قدیری و مهرداد طهماسبی به عنوان جایگزین احمد خرمالی و مسعود غلامعلی‌زاد، به خدمت گرفتن میثم خداشناس، سعید لطفی و ابوالفضل ابراهیمی به جای‌ هافبک‌هایی که از این تیم جدا شده‌اند و همچنین پیوستن محسن خلیلی و بهمن طهماسبی به صبای قم به عنوان دو مهاجم سرشناس و طراز اول به جای غلامرضا عنایتی و چند بازیکن دیگر به جای مهره‌های جدا شده از این تیم، توسط باشگاه صبای قم تاکنون صورت گرفته است.

این در حالی است که نزدیک به چهار هفته دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و باشگاه صبای قم با توجه به نیاز یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان و متفکر خود برای تقویت تیم در لیگ دوازدهم اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول