اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 334 میلیارد ریالی

865 خرمشهری‌ شاغل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: با تخصیص اعتبار 334 میلیارد و 500 میلیون ریال، برای 867 خرمشهری اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌شود.

865 خرمشهری‌ شاغل می‌شوند

ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به کشاورزان و توسعه بخش کشاورزی منطقه، اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این مدیریت درصدد است در سال جاری زمینه‌های اشتغالزایی مؤثرتری در سطح شهرستان ایجاد کرده و به کاهش بیکاری در منطقه کمک کند.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر خاطرنشان کرد: در این راستا با تخصیص اعتبار 334 میلیارد و 500 میلیون ریالی، 129 طرح مصوب کشاورزی را برای پرداخت تسهیلات به دارندگان طرح و علاقمندان در این زمینه به بانک کشاورزی معرفی کرده است.

وی ادامه داد: با این روند علاوه بر رونق کشاورزی به اشتغالزایی مؤثر و پیشرفت و شکوفایی اقتصاد شهرستان کمک قابل توجهی می‌شود.

داوری با اشاره به تعدادی از طرح‌های تصویب شده تصریح کرد: پرورش دام و طیور، پرورش ماهی و آبزیان، توسعه باغات و بهبود تولیدات گیاهی از جمله طرح‌های اجرایی است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان و شهروندان بیش از پیش شاهد ارتقای بخش کشاورزی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول