اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

وهابی‌ها و سلفی‌ها با پول‌های سعودی درصدد حذف علویان هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس گفت: ایران در هیچ حالتی از مواضع خود در ارتباط با سوریه کوتاه نخواهد آمد و امروز می‌بینیم که وهابی‌ها و سلفی‌ها با استفاده از پول‌های سعودی درصدد حذف علویان هستند.

وهابی‌ها و سلفی‌ها با پول‌های سعودی درصدد حذف علویان هستند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در نشست با 1+5 از موضع قدرت و عزت مذاکره می‌کند، اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ایران با دست بالا و قدرت وارد عرصه شده و اکنون توپ را در زمین طرف مقابل انداخته‌اند.

این نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون آنکه در این مذاکرات پرسشگر بوده طرف ایرانی است و طرف مقابل است که باید نسبت به عملکرد گذشته خود پاسخگو باشد.

بزرگواری با اعلام این موضوع که ایران اسلامی هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست، تصریح کرد: ما خواهان احقاق حقوق خودمان هستیم که عبارت است از غنی‌سازی اورانیوم برای فعالیت‌های صلح‌جویانه و برداشتن تحریم‌های یک‌جانبه و ظالمانه که تا آخر نیز همین خواسته را خواهیم داشت.

نماینده مردم سه شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد به مواضع دو کشور چین و روسیه در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروزه هر کشوری قبل از هر چیز منافع خود را در نظر می‌گیرد و دیگر مثل سابق کشورها دنباله‌رو برخی سیاست‌های دیکته شده نیستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس عنوان کرد: خوشبختانه خود غربی‌ها فهمیده‌اند که کش دادن این موضوع در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصاد به ضرر خودشان تمام خواهد شد ولی متأسفانه گرفتار فتنه‌ای خارج از جمع خودشان شده‌اند.

سلفی‌ها و وهابی‌ها با پول‌های سعودی درصدد حذف علویان در سوریه هستند

وی گفت: همه فتنه‌ها در این قضیه از سوی صهیونیست‌ها بوده و آن‌ها هستند که در مذاکرات کارشکنی می‌کنند.

نماینده اصولگرای مجلس هشتم شورای اسلامی تصریح کرد: سرشاخه فتنه‌ها نه تنها در موضوع هسته‌ای بلکه در سایر قضایا از جمله موضوع سوریه و تحولات آن، رژیم غاصب صهیونیستی است که اکنون بیش از هر زمان دیگر احساس خطر می‌کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس نهم با تأکید بر این نکته که ایران اسلامی بر حسب وظیفه‌ای که در قبال ممالک اسلامی و خط مقاومت دارد هرگز از حمایت سوریه عقب‌نشینی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ایران در هیچ حالتی از مواضع خود در ارتباط با سوریه کوتاه نخواهد آمد و امروز می‌بینیم که وهابی‌ها و سلفی‌ها با استفاده از پول‌های سعودی درصدد حذف علویان هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول