اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

مردم خواهان اشد مجازات برای عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت با تبریک دستگیری عوامل خودفروخته ترور دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: مردم ایران خواهان اشد مجازات برای این افراد هستند.

مردم خواهان اشد مجازات برای عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه سی‌سخت اظهار کرد: در رابطه با امامت امام مهدی(عج) علی الظاهر اگر امام غائب است و در منصب حکومت قرار ندارد ولی خدا همه امور را به او واگذار کرده که این امام همام به وسیله نمایندگانی که دارد کارها را انجام می‌دهد.

امام جمعه سی‌سخت عنوان کرد: ما از فیض و درک آن امام محروم هستیم ولی کارهایی که لازم است از طریق تفویض اختیار در اختیار ولی فقیه است.

امام جمعه سی‌سخت با ذکر روایتی از امام صادق(ع) افزود: بر اساس این روایت، بارش باران، رودها و همه آنچه در جهان است به برکت ائمه است.

وی امام زمان(عج) ‌را پشتیبان نظام اسلامی دانست و گفت: به برکت وجود این امام همام کشور ایران از بلاها و سختی‌های بسیاری گذشته است.

قاسم‌زاده ادامه داد: خداوند بلاهای سختی را از این انقلاب به یمن وجود مبارک حضرت مهدی(عج) دور کرده که امروز دست غیب را در پشت سر این نظام در بسیاری از گردنه‌های پر پیچ و خم می‌توانیم ببینیم.

امام جمعه سی‌سخت در بخش دیگری از صحبت‌هایش دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را موفقیت دیگری برای سیستم امنیتی نظام مقدس اسلامی دانست و گفت: آنچه امروز از افکار عمومی برمی‌آید مجازات اشد برای این عوامل خودفروخته است.

وی در خطبه اول نماز جمعه این هفته سی‌سخت نیز به مبعث پیامبر اکرم اشاره کرد و ابراز داشت: پیامبر اکرم با هدف هدایت بشر و رساندن آن‌ها به کمال از میان انسان‌ها به پیامبری برگزیده شد که در مکتب خداوند به خوبی توانست از این رسالت بزرگ سربلند بیرون بیاید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول