اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای گیلان:

هتاک به مقدسات اسلام در فضای مجازی رشت دستگیر شد

خبرگزاری فارس: پلیس فتای فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری عامل اصلی انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار (ع) در فضای مجازی رشت خبر داد.

هتاک به مقدسات اسلام در فضای مجازی رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ایرج محمدخانی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان دستگیری عامل توهین به مقدسات اسلام را از اقدام‌های مهم پلیس فتای گیلان عنوان و اظهار کرد:  کارشناسان این پلیس در رصد فضای مجازی وبلاگی را شناسایی کردند که اقدام به انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار (ع) در فضای مجازی می‌کرد.

وی، ادامه داد: با شناسایی این وبلاگ، تلاش برای احراز هویت واقعی مدیر اصلی وبلاگ اینترنتی به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی انجام شده، عامل اصلی چندین وبلاگ انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه اطهار (ع) در فضای مجازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در یکی از محله‌های رشت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

به گفته وی، متهم ابتدا منکر تمام اتهامات وارده شد اما در بازجویی‌های فنی و اموال کشف شده در بازرسی از منزل وی، لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

محمدخانی با بیان اینکه انتشار مطالب موهن علیه مقدسات اسلامی و ائمه معصومین (ع) در فضای مجازی جرم تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: قانونگذار مجازات سنگینی را برای مرتکبان اینگونه جرایم در نظر گرفته است.

وی، درباره وضعیت متهم دستگیر شده، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده به مقام‌قضایی معرفی شد.

 

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول