اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کامیاران خواستار شد

جمع‌آوری متکدیان خیابانی در کامیاران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار کامیاران خواستار جمع‌‌آوری متکدیان خیابانی در این شهرستان شد.

جمع‌آوری متکدیان خیابانی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کریم پیری عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی کامیاران بر گسترش و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی به منظور جمع‌آوری متکدیان خیابانی در این شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش برای جمع‌آوری متکدیان خیابانی در این شهرستان باید به‌عنوان یکی از اولویت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

به گفته وی، بسیاری از افرادی که در سطح خیابان‌ها به تکدی‌گری مشغول هستند نیاز مالی ندارند ولی چون به‌راحتی می‌توانند از این طریق پول زیادی به‌دست آورند، دست به این اقدام می‌زنند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی خوشبختانه مسیر خدمت به محرومان از طریق نهادهای حمایتی فراهم شده است، تصریح کرد: باید با جمع‌آوری متکدیان، افراد نیازمند واقعی را به ارگان‌ها و نهادهای حمایتی معرفی و با سودجویان نیز به‌صورت جدی برخورد کرد.

معاون فرماندار کامیاران خاطرنشان کرد: در ایران زمینه خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین فراهم است که برخورداری مردم مناطق محروم از امکانات رفاهی مصداق بارز این ادعاست.

پیری در ادامه نقش مردم در شناسایی و جمع‌‌آوری متکدیان از خیابان‌ها را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: شهروندان باید به محض مشاهده متکدیان خیابانی موضوع را به‌صورت تلفنی به شهرداری اعلام کرده تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ حمایت از افراد نیازمند توسط نهادهای حمایتی بستری برای جلوگیری از افزایش تعداد متکدیان در این شهرستان خواهد بود.

معاون فرماندار کامیاران در پایان با بیان اینکه مردم باید کمک‌های خود را از طریق ارگان‌های حمایتی به‌دست نیازمندان واقعی برسانند، تصریح کرد: این کار مانع سوءاستفاده برخی افراد سودجو و منفعت‌طلب خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول