اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور مطرح کرد

شناسایی متکدیان غیرایرانی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: متکدیان خارجی باید از کشور طرد شوند.

شناسایی متکدیان غیرایرانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی متکدیان شهرستان نور بیان داشت: غرب مازندران که بیشترین مسافر را در تمام ایام سال به ویژه ایام تعطیل پذیرا است و عنوان توریستی را با خود یدک می‌کشد به جهت حضور متکدیان داخلی و خارجی صحنه‌های نازیبایی را خلق کرده است.

وی تصریح کرد: وضعیت ظاهری و جسمی برخی از متکدیان صحنه‌های دلخراشی را بوجود آورده که برای این منطقه، استان و کشور زیبنده و پذیرفته نیست.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: تکدی‌گری پدیده ناهنجاری است که روح عمومی را آزار می‌دهد و گردشگرانی که برای رفع خستگی و استفاده از طبیعت و نشاط به این مناطق مسافرت می‌کنند با دیدن صحنه‌های دلخراش متکدیان آزرده خاطر شده و خاطرات تلخی را برای همشهریان خود بازگو خواهند کرد و معرفی مازندران زیبا با صحنه‌های تکدی‌گری پسندیده نیست.

مشایخی ابراز داشت: این متکدیان که گاهی سازماندهی شده نیز هستند علاوه بر تکدی و تخریب چهره شهر، به بزه‌های مختلف از جمله فروش مواد مخدر و... در پوشش تکدی‌گری دست می‌زنند که ضرر و زیان آن به مراتب بیشتر است.

این مسئول، متولی اصلی جمع‌آوری متکدیان را شهرداری‌ها دانست و تاکید کرد: دیگر دستگاه‌ها از جمله بهزیستی، کمیته امداد و نیروی انتظامی باید با شهرداری‌ها همکاری کنند.

مشایخی تاکید کرد: متکدیان خارجی پس از جمع‌آوری و دستگیری با هماهنگی امور اتباع فرمانداری و دستگاه‌های ذی‌ربط از کشور طرد شوند و سایر متکدیان با توجه به وضعیت چنانچه معلول هستند به بهزیستی و نیازمندان به کمیته امداد معرفی شوند تا این دستگاه‌ها بر اساس قانون اقدام کنند.

فرماندار نور از شوراهای اسلامی و دهیاران خواست تا اقدام مشابه شهرداری‌ها را در مناطق روستایی انجام و روستا‌های شهرستان را نیز از وجود متکدیان پاک کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول