اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوشهر خواستار شد

حمایت مسئولان برای احداث مرکز درمان اجباری معتادان

خبرگزاری فارس: فرماندار بوشهر گفت: با توجه به تامین زمین برای احداث مرکز درمان اجباری معتادان در بوشهر، انتظار است ساخت این مرکز مهم با حمایت مسئولان تسریع شود.

حمایت مسئولان برای احداث مرکز درمان اجباری معتادان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر جعفر پورکبگانی صبح امروز در نشست مشترک مسئولان اجرایی شهرستان بوشهر با مدیران و معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی‌‌ها باید جهت جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر را تغییر می‌دادیم و مرکز استان در این زمینه نیازمند توجه ویژه‌ای است.

وی افزود: برای پیشگیری از مواد مخدر، درمان و مقابله با آن به تفکیک دستگاه‌های اجرایی باید برنامه مدون داشته باشیم.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: اگر از آموزش و پرورش غفلت کنیم این ظرفیت به چالش و در صورت تدبیر برای مبارزه با مواد مخدر در این بخش، به یک فرصت تبدیل می‌شود.

پورکبگانی اضافه کرد: با توجه به نقش مهم ورزش مدارس برای مقابله با ورود نسل جوان به عرصه مواد مخدر احداث استخر شنا در مدارس باید در اولویت کار باشد، ضمن اینکه در همین ارتباط یک استخر مدارس با 45 درصد پیشرفت فیزیکی در دستور کار داریم که خیلی کم است.

وی گفت: توجه به ورزش‌های بومی و محلی از دیگر ظرفیت‌هایی است که باید از آن استفاده کرد و ساعت فراغت در محلات را باید بهتر از گذشته پر کنیم چرا که اثرات بهتری خواهد داشت.

فرماندار بوشهر ادامه داد: احداث چمن مصنوعی نیز از دیگر ظرفیت‌هاست به طوری که اگر در سال جاری 6 چمن مصنوعی را در بوشهر احداث کنیم بخشی از مشکلات ما در زمینه مقابله با اعتیاد بین جوانان حل می‌شود.

پورکبگانی بر نقش پررنگ مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان بوشهر در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به تامین زمین برای احداث مرکز درمان اجباری معتادان در بوشهر، انتظار است ساخت این مرکز مهم با حمایت مسئولان تسریع شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول