اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

نمادهای نوروزی نشاط اجتماعی را در آبادان دوچندان کرد

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان گفت: نمادهای نوروزی در بوستان‌های سطح شهر، نشاط اجتماعی در بخش‌های مختلف منطقه را مضاعف و دوچندان کرده است.

نمادهای نوروزی نشاط اجتماعی را در آبادان دوچندان کرد

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: گل‌ کاری‌های انجام شده در آستانه نورز باعث شده تا شهر حال و هوای بهاری خاصی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: افزایش سطح گل‌ کاری‌ها و نصب گلدان‌های گل در نقاط مختلف شهر در بهار 91 سبب ایجاد فضای شادی و نشاط در شهر شده است.

مدیر سامانه شهری آبادان خاطرنشان کرد: نمادهای نصب شده هفت‌سین در بوستان‌ها نیز مورد توجه خاص همشهریان و مسافران قرار گرفته و اعلام رضایت بالای مردم در نظرسنجی‌ها نشان از استقبال آنها از این اقدام دارد.

وی ادامه داد: نمادهای مقاومت و دفاع مقدس نیز که در آستانه نوروز در سطح شهر نصب شد به گونه‌ای است که با روحیات معنوی شهروندان و انتقال حس مقاومت و ایثار ارتباط نزدیکی دارد.

شیرازی اضافه کرد: همچنین نصب تندیس مقاومت در میدان انقلاب، تندیس دروازه بهشت در میدان شهدا و تندیس سرداران شهید در سطح شهر مورد استقبال شهروندان و نیز مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: تلاش‌های بسیاری برای رضایتمندی مسافران نوروزی صورت گرفته و تاکنون مسافران از اقدامات انجام شده رضایت داشته‌اند که جا دارد از تمام فعالان ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان در این راستا تشکر کنم.

شهردار آبادان بیان داشت: همه تلاش ما در راستای ایجاد محیطی در خور شأن شهروندان است.

وی در پایان چنین گفت: امیدواریم با اقدامات انجام شده بیش از پیش در زمینه اهداف متعالی منطقه گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول