اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر از ایجاد 8 هزار و 446 فرصت شغلی محقق شده در سال 90 در این شهرستان خبر داد.

ایجاد 8 هزار فرصت شغلی در خرمشهر

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: موضوع اشتغال یکی از مواردی بوده که امروز بسیاری از مسئولان را به خود درگیر کرده است.

وی با بیان اینکه امروز تلاش همه مسئولان در راستای ایجاد زیرساخت و زمینه‌های لازم اشتغال در مناطق است، افزود: در سال گذشته 9 هزار و 500 فرصت شغلی در تعهد ادارات خرمشهر بود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این میزان 8 هزار و 446 فرصت محقق شده است.

فرماندار خرمشهر تصریح کرد: خرمشهر جای کار بسیار دارد و نیازمند حمایت بیشتر در زمینه‌های عمرانی و اقتصادی است.

وی در خصوص عمران شهری خرمشهر خاطر نشان کرد: حرکت‌های خوبی در بازسازی و ترمیم نوارهای حفاری انجام شده که تعامل و مشارکت بیش از پیش مسئولان شهری و استانی را می‌طلبد.

حسینی همچنین عنوان کرد: همچنین تعیین تکلیف اماکن مخروبه در اولویت برنامه شهرداری قرار گرفته که امیدواریم با تعامل مطلوب و مؤثر شهروندان سریع‌تر اجرایی شود.

وی در ادامه به سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: به پاس ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از مقام والای سرداران و شهدای مقاومت و آزادسازی خرمشهر تعامل ادارات و ارگان‌ها در راستای برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های این روز ضروری است.

فرماندار خرمشهر در پایان اظهار کرد: معرفی حماسه بزرگ "سوم خرداد" به‌عنوان نقطه عطف مقاومت و پیروزی بر استکبار جهانی همچنین توجه خاص مقام معظم رهبری به این امر به خصوص شهدای فتح خرمشهر مقرر شد به‌مناسبت سی‌امین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر اولین کنگره شهدای خرمشهر برگزار شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول