اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت یک عکاس خراسانی برگزار می‌شود

نمایشگاه خلوت دل به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص)

خبرگزاری فارس: عکاس پیشکسوت خراسانی گفت: بهترین موقعیت را برای برگزاری نمایشگاه انتخاب کردم و به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص) نمایشگاه خلوت دل افتتاح می‌شود.

نمایشگاه خلوت دل به مناسبت مبعث حضرت رسول(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، قدیر وقاری بعد از ظهر امروز در سالن نگارخانه اشراق در پاسخ به خبرنگار فارس اظهار کرد: با تمام مشکلات جسمانی که داشتم با یاری گرفتن از خدا به غار حرا رفتم و به خواسته‌ام رسیدم و عکس‌های خوبی هم تهیه کردم.

وی ادامه داد: من در این هفته باید رسالتم را از رفتن به حج به مردم برسانم و دوست داشتم این خاطرات و تجربیاتم را به همه نشان دهم، دیدن لحظه‌هایی که مردم با تمام سختی‌ها خود را به معبود خود رساندند و راز و نیاز می‌کردند برایم جالب بود و از آن لحظات عکس گرفتم.

وقاری اظهار کرد: در راه برگزاری نمایشگاه به مشکلاتی برخورد کردم و کسی حمایتم نکرد، کتابی در نظر گرفته بودم که به عنوان هدیه به بازدید کنندگان هدیه کنم ولی به دلیل مشکلات پیش آمده از این کار جلوگیری شد.

عکاس پیشکسوت خراسانی تصریح کرد: قرار است بولتن 16 صفحه‌ای برای یادگاری به کسانی که قدرت رفتن به خانه خدا را ندارند تهیه شود تا با دیدن این عکس‌ها بتوانم نقطه‌ای از آن بهشت والا را به مردم عزیز کشورم نشان دهم.

وقاری افزود: در بسیاری کشورها نمایشگاه برگزار کردم و هم‌چنین نمایشگاه‌های گروهی را هم در کشورهای شرقی با هنرمندان دیگر برگزار کردم.

وی ادامه داد: دنیای عکاسی با مشکلات فراوانی روبه‌روست و در جامعه نمی‌توان آزادانه عکس‌هایی حتی از طبیعت تهیه کرد و این موضوع مشکل بزرگی برای عکاسان به وجود آورده و یک عکاس نمی‌تواند چیزهایی که می‌بیند عکاسی کند.

عکاس پیشکسوت خراسانی افزود: برای این نمایشگاه 40 قاب عکس تهیه کردم و با حمایت وزارت ارشاد اسلامی و لابراتوار، نمایشگاه را به صورت عکس رنگی دیجیتال برگزار کردم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول