اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس:

امسال 19 روستای نهاوند بهسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان امسال 19 روستای نهاوند بهسازی می‌شوند.

امسال 19 روستای نهاوند بهسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مهدی سنایی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی نهاوند در روستای کوهانی نهاوند، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه در روستاها گام مهم و مؤثری برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه به شهرها و گرویدن به مشاغل کاذب است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اینک شرایط خوبی برای زندگی در روستاها آغاز شده است، افزود: توجه به مسکن، اشتغال، کشاورزی و به ویژه خوشه‌های کوچک صنعتی در سطح روستاها منجر به افزایش میل به زندگی در روستاها می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقاوم‌سازی منازل روستایی در نهاوند، گفت: تاکنون 59 درصد منازل روستایی در بخش مرکزی مقاوم‌سازی شده‌اند زیرا از 11 هزار و 378 واحد روستایی در این بخش بیش از 6 هزار و 300 واحد متقاضی تشکیل پرونده داده‌اند که حدود 4 هزار و 300 واحد آنها موفق به پایان کار رسید‌ه‌اند.

وی تأمین آب شرب بهداشتی را یکی از حقوق مسلم روستاییان خواند و اظهار داشت: مسئولان مربوطه باید نسبت به تأمین آب شرب و توجه به سلامت آن نهایت دقت را داشته باشند.

سنایی به حضور دوره‌ای خود در سطح روستاها به ویژه برای حل مشکلات روستاییان اشاره کرد و افزود: به علت کثرت کارها سعی شده جلسات در یکی از روستاها تشکیل و دیگر روستاهای اطراف به نمایندگی در این روستاها حضور داشته باشند و نسبت به طرح و ارائه مشکلات روستاها اشاراتی داشته باشند.

در این نشست روشنایی معابر، تأمین آب شرب بهداشتی، بازنگری طرح هادی، سرعت در بهسازی روستاها از مشکلات روستاهای این بخش اعلام شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول