اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال گذشته

450 میلیون تومان برای بهسازی روستای شورین هزینه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: طی دو سال گذشته 450 میلیون تومان برای بهسازی روستای شورین هزینه شد.

450 میلیون تومان برای بهسازی روستای شورین هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای شورین با حضور تعدادی از مسئولان اظهار داشت: از جمله برنامه‌های مهم ما در سال 91 بررسی و شناسایی مشکلات روستاهای مختلف و سعی در حل آن‌ها است.

وی ادامه داد: فلسفه این نشست‌ها این است که کارها کاربردی و عملی‌تر صورت می‌گیرد و اینکه مسئولان با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند و برای حل آن اقدام می‌کنند.

فرماندار همدان تصریح کرد: جمعیت روستایی شهرستان همدان 18 درصد است که این رقم در جمعیت شهرنشین به 82 درصد می‌رسد و ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم جوابگوی همه خواسته‌ها باشیم.

وی به اهداف این نشست‌ها اشاره کرد و بیان داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها ارزیابی کار مدیران در عمل و بازدید از نتیجه کار آنان و آشنایی نزدیک با مردم مناطق و بررسی آسیب‌ها و نیازهای آنان است.

قهرمانی‌مطلق به بهسازی روستای شورین اشاره کرد و گفت: 450 میلیون تومان برای بهسازی روستای شورین در دو سال گذشته هزینه شده که این نتیجه کار خوب را در این روستا نشان می‌دهد.

فرماندار همدان در این جلسه چندین طرح را مصوب کرد که نخستین مصوبه احداث راه برای اتصال راه شورین به جاده ملایر بود که تا پایان امسال اعتبار آن توسط شهرداری و اداره راه تأمین می‌شود.

از دیگر مصوبات نظارت و کنترل نخاله‌ها در روستای شورین توسط سازمان پسماند بود.

همچنین مصوبه دیگر مربوط به این امر بود که ساخت و ساز در داخل طرح‌های هادی مجاز است اما خارج از طرح هادی باید از شهرداری مجوز ساخت اخذ شود.

تعریض مسیر کنارگذر توسط دهیار و شورای روستا و همچنین تکمیل آسفالت مسیر گلزار شهدای روستای شورین نیز در این نشست مصوب شد.

جابه‌جایی تیر برق میدان اصلی و روشنایی معابر و همچنین برطرف کردن مشکل روشنایی گلزار شهدا از دیگر مصوبات بود.

لزوم رفع اشکال ولتاژگیری مناطقی که برق ضعیف دارند از دیگر مصوبات در این نشست به شمار می‌رود.

بررسی مشکل آب کشاورزان برای اخذ حق آب و همچنین تکمیل سالن ورزشی تا پایان سال 91 در روستای شورین نیز مصوب شد.

تجهیز باشگاه باستانی و رزمی به وسایل ورزشی از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود که 175 میلیون تومان اعتبار استانی برای روستاهای شهرستان همدان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول