اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول فعالیت‌های زنان روستایی استان بوشهر:

17 صندوق خرد روستایی زنان در بوشهر فعال هستند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول فعالیت‌های زنان روستایی استان بوشهر گفت: 17 صندوق خرد روستایی زنان در استان بوشهر فعال هستند.

17 صندوق خرد روستایی زنان در بوشهر فعال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بتول فولادی بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح صندوق خرد روستایی زنان در دشتستان اظهار داشت: حمایت از بخش کشاورزی نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کشور دارد و از همه امکانات موجود برای تحقق این مهم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: نقش زنان در عرصه‌های تولید به ویژه در حوزه کشاورزی بسیار ارزشمند و مهم است و باید این قشر مورد حمایت بیشتر و مؤثرتری واقع شوند.

کارشناس مسئول فعالیت‌های زنان روستایی استان بوشهر با بیان اینکه صندوق خرد زنان روستایی در استان تاثیر بسزایی داشته‌اند خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی بیش از 670 زن روستایی در 17 صندوق خرد این استان فعالیت می‌کنند.

فولادی تصریح کرد: تقویت این صندوق‌ها موجب افزایش کارایی زنان و تقویت واحدهای تولیدی می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف از راه‌اندازی این صندوق‌ها در واقع توانمندسازی مالی زنان روستایی در حوزه تولیدات کشاورزی و حمایت از آنها است.

این مسئول اذعان داشت: جایگاه کشاورزی دشتستان در سطح استان ممتاز است و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

نماینده صندوق خرد زنان دشتستان نیز در این آیین اظهار داشت: این صندوق با سرمایه 7 میلیارد و 100 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

نادیا یزدانیان گفت: حمایت بیشتر از طرح‌های زنان کارآفرین شهرستان و اعطای تسهیلات به بانوان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی یادآور شد: کمک به امکانات و تجهیزات صندوق برای بهتر شدن امر خدمات‌رسانی به بانوان امر بسیار مهمی است که امیدوار هستیم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول