اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد

زنجان استان برتر کشور در جذب تسهیلات بهسازی نانوایی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت: زنجان در جذب تسهیلات بهسازی نانوایی‌ها، استان برتر کشور است.

زنجان استان برتر کشور در جذب تسهیلات بهسازی نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر آرد تولیدی در استان زنجان در حد مطلوبی نسبت به وضعیت کشوری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه میزان رطوبت مطلوب برای آرد 14.2 درصد است، اضافه کرد: آزمایش‌هایی که در استان زنجان بر روی آردهای تولیدی انجام شده، نشان می‌دهد که آرد تولیدی استان زنجان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به میزان گلوتن آرد تولیدی استان زنجان افزود: در این زمینه نیز آردهای تولیدی در استان زنجان در حد مطلوب قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نان تولیدی در استان زنجان از نظر کیفیت رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: در زمینه رضایت مردم از نان تولیدی نیز استان زنجان رتبه دوم کشوری را دارد.

خالقی همچنین با اشاره به اینکه استان زنجان از نظر آموزش نانوایان در جایگاه دوم کشوری قرار دارد، اضافه کرد: این جایگاه با آموزش 120 درصدی نانوایان به دست آمده است.

وی همچنین با اشاره به جذب تسهیلات در زمینه بهسازی نانوایی‌ها اضافه کرد: استان زنجان در این مبحث رتبه نخست کشوری را دارد.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان در ادامه با اشاره به اعلام قیمت جدید خرید گندم اضافه کرد: بر اساس این اعلام قیمت خرید گندم از کشاورزان 4 هزار و 200 ریال است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ایران از نظر تولید گندم در بین کشورهای جهان اضافه کرد: از این نظر کشور در بین 12 کشور برتر تولید گندم قرار دارد.

خالقی همچنین پیش‌بینی‌ کرد: امسال 200 هزار تن گندم در استان زنجان توسط بخش خصوصی یا دولتی از کشاورزان خریداری می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول