اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

46 درصد راه‌های روستائی دهگلان آسفالت و بهسازی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از آسفالت و بهسازی 46 درصدی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

46 درصد راه‌های روستائی دهگلان آسفالت و بهسازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهگلان از ساخت و بهسازی راه‌های روستایی به‌عنوان مهم‌ترین اصل در توسعه همه‌جانبه نام برد و گفت: بهسازی و ساخت راه‌های شهری و روستایی به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم نظام بعد از پیروزی انقلاب در سراسر کشور خصوصا در مناطق محروم و دور‌ افتاده دنبال می‌شود.

وی از اجرای عملیات آسفالت 50 کیلومتر راه روستائی در شهرستان دهگلان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این میزان، شاخص بهره‌مندی از جاده آسفالته روستایی در این شهرستان به 50 درصد افزایش می‌یابد.

به گفته وی، عملیات اجرایی این 50 کیلومتر راه روستایی در حال حاضر با پیشرفت 25 درصدی در حال انجام است.

رضایی از  پیشرفت 100 درصدی پروژه راه روستائی بگه‌جان ـ تیلکو از مصوبات سفر رهبری خبر داد و افزود: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه راه روستایی تعداد پنج روستا با جمعیت بالغ بر یک‌هزار و 250 خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند شده‌اند.

به گفته فرماندار دهگلان، به منظور اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان صرف شده است.

رضایی اجرای پروژه آسفالت راه روستایی کلکه ‌ـ‌‌ مله - قادرمرز را از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه به‌طول چهار کیلومتر و با پیشرفت 30 درصد در حال اجراست.

فرماندار شهرستان دهگلان تصریح کرد: به منظور اجرای این پروژه آسفالت راه روستایی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری 680 میلیون تومان هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از این پروژه راه روستایی تعداد سه روستا با جمعیت بالغ بر 120 خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار دهگلان بر تحقق 100 درصدی مصوبات سفر رهبری تا پایان تیرماه امسال تاکید کرد و افزود: طرح روستائی کلکه ‌ـ‌‌ مله - قادرمرز به‌عنوان آخرین طرح و پروژه در بخش راه شهرستان دهگلان با شتاب و دقت در حال انجام است و قبل از پایان تیرماه تحویل مردم و بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ در این پایان جلسه ضمن تقدیر از زحمات ظهوری رئیس سابق اداره مسکن شهرسازی شهرستان دهگلان محمود قبادی به‌عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دهگلان منصوب شد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول