اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری

فقیرنشین‌ترین محله پاوه در حال بهسازی است

خبرگزاری فارس: شهردار پاوه گفت: شهرداری از محل بودجه تخصیصی سفر مقام معظم رهبری به شهرستان، مشغول بهسازی فقیرنشین‌ترین محله شهر پاوه است.

فقیرنشین‌ترین محله پاوه در حال بهسازی است

جمال ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاوه و اورامانات، با اشاره به برکات معنوی حضور مقام معظم رهبری در استان و منطقه اورامانات، اظهار کرد: در سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب همسو با دیگر شهرستان‌ها اعتبارات بسیار خوبی به شهرستان پاوه نیز اختصاص یافت که سهم پاوه از این اعتبارات 8 میلیارد ریال بود.

وی گفت: برای هزینه این اعتبار در بخش عمرانی پاوه راهکارهای مناسبی اتخاذ شده که به یقین چهره این شهر را دگرگون کرده و مردم تا پایان سال ثمرات آن را مشاهده می‌کنند.

شهردار پاوه تصریح کرد: بخش زیادی از این اعتبار به پروژه‌هایی در شهرک «تپه کوله» که فقیرنشین‌ترین شهرک پاوه به‌شمار می‌آید، اختصاص یافته و این پروژه‌ها هم‌اکنون با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام هستند.

وی افزود: شروع کار عمرانی و بهسازی این شهرک موجی از امید را در دل ساکنان آن ایجاد کرده و ساکنان بی‌بضاعت «تپه کوله» با آگاهی کامل از محل تخصیص اعتبار بهسازی، شاهد به ثمر نشستن برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و شهر پاوه هستند.

ابراهیمی گفت: شهرداری پاوه تصمیم دارد بخش‌های دیگری از این اعتبار را صرف پروژه‌های زیرسازی و آسفالت خیابان‌های شهر به‌خصوص جاده دسترسی به مزار شهدا، احداث دیوار حائل معابر و پله‌بندی کوچه‌ها و جدول‌گذاری خیابان‌های پاوه کند.

وی استقبال خودجوش مردم از مقام معظم رهبری در پاوه را حرکتی به یادماندنی توصیف و اظهار کرد: استقبال مردم نشان داد که آنها هنوز بر عهد خود با نظام و انقلاب استوار مانده‌اند و همین امر مسئولان را موظف به ارائه خدمات هرچه بیشتر به آنها کرده است.

شهردار پاوه در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با اشاره به کارهای فرهنگی شهرداری پاوه در کنار امور عمرانی عنوان کرد: به واسطه فرهنگی بودن دیار اورامانات، در شهرداری پاوه پرداختن به امور فرهنگی را جزو برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کارهای عمرانی ما را از پیشبرد امور فرهنگی باز دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با مصوبه شورای شهر پاوه، شهرداری در تیرماه امسال جشنواره عکسی با موضوع انسان و طبیعت، معماری و صنایع‌دستی برگزار خواهد کرد.

ابراهیمی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه دائمی این جشنواره در شهرداری پاوه ارسال کنند تا شهرداری پس از داوری آثار به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا کند.

شهردار پاوه در پایان گفت‌و‌گوی خود اظهار امیدواری کرد همه ادارات و نهادهای مستقر در شهرستان پاوه بتوانند با هزینه درست بودجه اختصاص یافته به آنها از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، قدرشناسی خود از این مردم فهیم و با بصیرت را در عمل به اثبات برسانند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول