اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد

لزوم تشکیل هیئت‌های روستایی در سنندج

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی تشکیل هیئت‌های روستایی در شهرستان سنندج را نیازی ضروری خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

لزوم تشکیل هیئت‌های روستایی در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سالار مرادی امشب در نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان سنندج، اظهار کرد: برای تشکیل هیئت‌های روستایی در شهرستان سنندج و حتی در سایر شهرهای استان می‌توان از ظرفیت دهیاری‌ها استفاده برد.

وی بیان کرد: با تشکیل هیئت‌های ورزش روستایی و تقویت آنها زمینه فعالیت‌های ورزشی در سطح روستاها نیز بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه ورزشی استان کردستان نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر است، افزود: این امر بیانگر افزایش اعتبارات، امکانات و فضاهای ورزشی در استان است.

وی تلاش مسئولان استان در این راستا را ستودنی خواند و خواستار تلاش گسترده‌تر برای افزایش فعالیت‌های ورزشی و رفع مشکلات موجود شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر ورزش استان به صورت پایه‌ای و ریشه‌ای تقویت شود هیچکدام از ورزشکاران استان مجبور به فعالیت در سایر استان‌ها و یا خارج از کشور نیستند.

مرادی بیان کرد: با تشکیل شبکه اجتماعی سعی می‌شود پنج حوزه ورزشی نیز با عضویت ورزشکاران در این شبکه تعریف تا زمینه تقویت فعالیت‌های ورزشی استان فراهم شود.

وی همچنین در سخنان خود اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان وظیفه ستادی، نظارت و تعیین راهبردی را دارد و حوزه شهرستانی باید در راستای اجرای برنامه‌ها فعالیت کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول