اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

احیای تفکر شهید بهشتی در اولویت برنامه‌های 7 تیر باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: احیای تفکر شهید بهشتی باید در اولویت برنامه‌های برنامه‌های هفت تیر قرار گیرد.

احیای تفکر شهید بهشتی در اولویت برنامه‌های 7 تیر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالروز شهادت دکتر بهشتی اظهار داشت: شهید بهشتی گوهری بود که سالیان سال از عمر خود را در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها گذرانده بود.

وی با اشاره به اینکه از دست دادن شهید بهشتی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حادثه تلخ و سنگینی بود، خاطر نشان کرد: اما شاید شهادت ایشان سبب خیر و برکات زیادی شد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه سخنان شهید بهشتی و اقدامات ایشان نشان می‌داد که آن شهید راه اسلام تفکر و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را درک کرده است، اضافه کرد: سخنان و اندیشه‌های این شهید بزرگ از الطاف الهی سرچشمه می‌گرفت.

وی با تاکید بر اینکه شهید بهشتی در عرصه مبارزاتی علیه رژیم پهلوی بسیار ممتاز عمل کرده بود، ادامه داد: بزرگ‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی این است که تفکر این شهید را در جامعه احیا کنند.

حجت‌الاسلام فرجی با بیان اینکه تفکر شهید بهشتی در دانشگاه‌های استان زنجان در قالب بنرها و پکیج‌هایی که شامل جملاتی از ایشان است، احیا می‌شود، یادآور شد: این امر می‌تواند ماندگار بوده و گامی در ادامه راه شهدای هفتم تیر باشد.امیدواریم توفیق تبیین راه شهدا را در جامعه داشته باشیم.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس پلیس فتای استان زنجان با تاکید بر اینکه امنیت همه مراسم‌های ویژه هفتم تیر در استان زنجان تامین می‌شود، اظهار داشت: از نظر ترافیکی و نظامی امنیت مراسم‌ها را حفظ می‌کنیم.

نصرت‌الله جوزی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی در اجرای مراسم‌های خود باید با نیروی انتظامی هماهنگی لازم را داشته باشند، ادامه داد: باید تعداد افراد شرکت کننده در مراسم نیز مشخص شود، تا حوادث ناگواری رخ ندهد.

وی با اشاره به برگزاری نشست قضائی انتظامی با همه قضات در استان زنجان تصریح کرد: این نشست در شهرستان‌ها نیز با هدف تبادل اطلاعات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول