اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کلات:

شهدای انقلاب دانش‌آموختگان دانشگاه عاشورا هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کلات گفت: شهدای انقلاب اسلامی، دانش‌آموختگان و پرورش‌یافتگان دانشگاه عاشورا هستند.

شهدای انقلاب دانش‌آموختگان دانشگاه عاشورا هستند
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدرضا قره‌خانی در دومین یادواره 10 شهید روستای سرود از توابع بخش زاوین شهرستان کلات عزت و اقتدار امروز ایران را مرهون فرهنگ عاشورا دانست و اظهار داشت: لازمه استمرار انقلاب اسلامی زنده نگه داشتن ارزش‌های قیام امام حسین(ع) و تعمیق آن در اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید به عنوان وارثان انقلاب است.
فرماندار کلات ادامه داد: امروز ایران به ام‌القری جهان اسلام و الگوی قیام‌های مستضعفان سراسر عالم تبدیل شده است و این امر ناشی از دستاوردهای چشمگیر نظام اسلامی و حفظ آن به برکت خون شهداست.
فرماندار کلات از شهدا به عنوان بصیرترین افراد هر عصر یاد کرد و افزود: افزایش آگاهی‌های عمومی و حفظ بصیرت بهترین راه مقابله با فتنه‌های احتمالی پیش‌رو است.
قره‌خانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای سرود و سایر شهدای انقلاب بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری به عنوان رهبر بی‌بدیل جهان اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: تکریم و تعظیم خانواده معزز شهدا از جمله تکالیفی است که برعهده آحاد مردم و مسئولان کشور است.
قره‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخابات همواره در ایران فرصتی برای حضور مردم، انتخاب نمایندگان اصلح و سبب تداوم راه شهدا در حفظ اصول و دستاوردهای نظام اسلامی است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول