اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید سپاه چهارمحال و بختیاری:

ولایت‌پذیری شاخصه بارز شهدای انقلاب است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: ولایت‌پذیری و تکلیف‌گرایی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

ولایت‌پذیری شاخصه بارز شهدای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای هرچگان از توابع شهرستان شهرکرد، اظهار داشت: ولایت‌پذیری و تکلیف‌گرایی از مهم‌ترین شاخصه‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جنگ تحمیلی در حالی به کشور ما تحمیل شد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز فرصت مناسبی برای شکل‌گیری ارتش و سپاه به وجود نیامده بود و بخشی از سلاح‌های بجامانده از رژیم منحوس پهلوی قابلیت استفاده نداشت و هیچ گونه حمایتی از هیچ کشوری نمی‌شد.

بسیج ادامه داد: در این شرایط رزمندگان ما با دست خالی و در نهایت مظلومیت با اهدای جان خود از کشور و دین خود دفاع کردند.

مسئول بسیج اساتید سپاه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: رزمندگان اسلام بر اساس تکلیفی که بر دوش خود احساس می‌کردند اوامر و دستورات ولی فقیه و مقتدای خویش را اطاعت کرده و نگذاشتند با وجود تمامی تهدیدها و تحریم‎ها حرف رهبرشان روی زمین بماند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه این مقاومت و ایستادگی موجب شد تا دشمن نتواند وجبی از خاک کشور را به تصرف خود درآورد و دفاع مقدس و جنگ تحمیلی به فصل درخشانی از کارنامه موفق انقلاب اسلامی تبدیل شود.

بسیج بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و تلاش و نهادینه شدن این فرهنگ در جامعه تاکید کرد و افزود: همه ما امروز به عنوان میراث‌داران رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم دشمنان کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام اسلامی و دستاوردهای آن وارد کنند.

وی ادامه داد: ایمان، اخلاص، فداکاری و شجاعت شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس درس ارزشمندی برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

بسیج اضافه کرد: جوانان با ایمان و انقلابی کشور ما در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با انتخاب خود به مقام شهادت نائل آمدند و امروز ما به‌عنوان میراث‌داران آن عزیزان باید به‌دنبال ترویج این فرهنگ غنی به نسل جوان باشیم.

روستای هرچگان 57 شهید گلگون ‌کفن، بیش از 300 ایثارگر، چهار آزاده و 60 جانباز در سال‌های دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول