اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 بهمن‌ ماه

یادواره شهدای انقلاب اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک از برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی اراک خبر داد.

یادواره شهدای انقلاب اراک برگزار می‌شود

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این مراسم 13 بهمن ‌ماه مصادف با روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان اراک در دوران انقلاب 18 شهید تقدیم انقلاب کرده است که این یادواره با هدف تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند این شهدا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک با اشاره به برنامه‌های بنیاد شهید در روز 13 بهمن گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا با عنوان مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در گلزار شهدای اراک، برگزاری یادواره پنج شهید روستای قلعه ارجناوند در مسجد ابوالفضل و برگزاری یادواره 98 شهید کوی امام علی(ع) از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

ثامنی با تاکید بر اینکه بالندگی امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی شهداست، عنوان کرد: موفقیت‌های امروز کشور مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر انقلاب است، بر این اساس وظیفه داریم با استفاده از همه امکانات موجود، جامعه را معطر به عطر و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با تقویت روحیه عدالتخواهی، مبارزه با ظلم، توجه به آرمان‌های شهدا و تقویت اعتقادات انقلابی و اسلامی در جوانان می‌توان روحیه شهادت‌طلبی را در جوانان تقویت کرد، خاطر نشان کرد: شهدا تمام هستی خود را برای پایداری نظام اسلامی به میدان آوردند و زنده کردن نام و یاد و حرکت در مسیر آرمان‌های آنان وظیفه همه مردم و مسئولان است و دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز است.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول